Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Fejl i app'en når man bruger lagermodulet

0

Der hentes fejlagtige priser, når man opretter fakturalinjer i app'en og samtidigt bruger særpriser i lagermodulet samt rabatgrupper

Vi kan konstatere, at når vi bruger jeres mobilapp, så er er der følgende fejl ved oprettelse af ordrer-/fakturalinjer:

 

·        Prisgrupper (særpriser) fanges ikke i app’en, dvs. der foreslås standardpriser på trods af, at der er særpriser for den pågældende vare for den pågældende kunde

·        Rabatgrupper fanges ikke i app’en, dvs. der medregnes ikke rabatter, selvom der er defineret en rabatgruppe for den pågældende debitor.

Dette er en alvorlig fejl i app'en, der bør rettes ASAP

Torben Deciderius-Poulsen

 

 

 

i Forslag » Lagerstyring af (160 points)
status opdateret

3 Svar

Hej DecKom

 Tak for dit indlæg.

Jeg har lige et enkelt opfølgende spørgsmål, bruger du IOS/Iphone eller Android som styresystem på din mobil?

For når du har besvaret dette, så vil jeg tage dit forslag med videre på et af vores interne møder og vender tilbage med svar snarest.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
opdateret

Hej igen Torben :)

Endnu engang vil jeg lige følge op på Simons svar her.

I forhold til at medtage særpriser i app'en, så har du ret i, at det er en fejl.

Som jeg har forklaret på et af dine andre indlæg omkring vores API, så skyldes manglerne tit, at muligheden ikke finde i vores API. Lige præcis det du nævner her er næsten lige blevet tilgængeligt og vi kan derfor godt forvente en løsning på dette problem i Q4 2017, eller Q1 2018.

Jeg vil derfor sætte din forslag som planlagt! yes

 

Endnu engang tak for forslagene. Rigtig god dag :)


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Torben :)

Jeg faldt over dette indlæg, hvor jeg kan se, at jeg gav en melding på, at dette var noget vi ville kigge på i starten af 2018. Som du nok kan se, så har det ikke været tilfældet og jeg må være ærlig at sige, at dette ikke er noget der kommer i den nærmeste fremtid. Jeg er ked af jeg gav en forkert melding tilbage i sommers, men jeg synes som det mindste du fortjerner en fair udmelding på, at dette har lange udsigter, hvis vi kommer til at understøtte det bedre i vores salgs app.

Jeg beklager endnu en gang den forkerte udmelding.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)