Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Gem alt i Noter og Ref.

0
Hvis jeg har været væk fra programmet i en tid, ja så lang tid at det selv logger af. Så er det faktisk muligt at arbejde med programmet, og når så jeg har skrevet en god lang tekst i Noter og skal videre for at vælge en ref. person. SÅ FØRST HER finder programmet ud af at jeg ikke har været på i nogen tid og logger af. Derved slettet den alt det jeg lige har skrevet i Noter, den kan godt finde ud af at gemme fakturaen i salg, så jeg bare kan starte der igen, men kan i ikke lære programmet at gemme det der så ér skrevet i sådan en noter, når den logger af. Det kunne måske være en autogem funktion der skulle laves.

Eller så bare lære programmet at gå til log-in med det samme der så røres ved noget?

/Henrik - Viborg Havemaskiner

Hilsen Plæneklipper-Psykolog Henrik Bøgebjerg Tlf.: 86613600 Mail: henrik@viborghavemaskiner.dk
i Forslag » Andet af (660 points)
status opdateret

1 Svar

Hej Henrik 


Tak for dit indlæg. 


Som jeg forstår din beskrivelse af arbejdsgangen? så har du trykket på knappen "ny faktura" og så ringer din mobil, en anden kollega skal have et godt råd eller du går til frokost. Når du så kommer tilbage på pinden og skriver din tekst. Når du trykker på gem, så bliver du logget af og mister den gode lange tekst du har ønsket at påføre fakturaen. 

 

Grunden til, at systemet gør dette skyldes at det fra vores side, er ment som en ekstra sikkerhed og muligheden for at udvikle på systemet, så det gemmer teksten før man har trykket på knappen gem, er desværre ikke rigtig en mulighed men der er et cowboy trick du kan benytte for at undgå dette - Tryk F5 - når du kommer tilbage til computeren. 

 

Det opdatere din browser (uanset, hvilken du benytter) og såfremt du har været for lang tid væk? så logger systemet dig af før du har indtastet teksten, så du derved undgår at miste en lækkert formuleret tekst. 

 

Jeg håber det kan bidrage til at nedbringe dit tidsforbrug en smule :-) Hvis du ønsker, at vende dine arbejdsgange for at få afdækket om du kan arbejde endnu mere effektivt i din e-conomic aftale? så vil jeg anbefale dig at kontakte en af mine kollegaer på telefon supporten, som kan træffes på 88 20 48 40 (man - fre: kl. 09 - 14) 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)