forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Rekvistion, indkøbsordre, bestilling

0
Jeg savner virkelig muligheden for at lave indkøbsordre/rekvisition uden at jeg skal have lagermodulet.

Min virksomhed leverer ydelser som kræver at jeg køber eksternt.

Muligheden for at bestille dette via e-conomic vil klart være en fordel, for det er de samme formuleringer jeg skriver i ordrebekræftelsen til min kunde.

Så jeg søger helt kort:

Et flow med tilbud, ordrebekræftelse, indkøbsordre, faktura, arkiv.  Findes det snarest ?

Ønsker at de tilbud jeg har oprettet og sendt skal gemmes i arkivet. De tilbud jeg gemmer i arkivet kommer så væk for tilbudsoversigten så jeg i oversigten kun ser aktive tilbud.
spurgt 16 Maj i Forslag » Andet af holthass
opdateret 30 Maj af Simon P.

1 Svar

Hej Holthass

Vi tager forslaget til os men vi må også være realistiske og sige, at det ikke på nuværende tidspunkt er noget vi vil arbejde videre på.

Dit forslag går dog ikke tabt, så det er noget jeg vil tage med videre i vores idebank, så når vi på et senere tidspunkt genbesøger vores bestillings flow, så vil dit forslag være en del af vores drøftelser.

Så den arbejdsgang jeg vil foreslå (du benytter den sikkert, allerede) er, at du bestiller via mail, uden om e-conomic til din leverandør og så copy/paster den nødvendige tekst ind på din tilbud/ordre skabelon.

Med venlig hilsen

Simon Søgaard-Pedersen

Online regnskabsprogram

besvaret 30 Maj Forslag af Simon P.
i gang× 3
løst× 81
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.