forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Ændring af forfaldsdato på fakturaer

+3
Det ville være rigtig smart hvis man kan gå ind og ændre en forfaldsdato på en faktura efter bogføring manuelt. Pt sidder jeg og håndterer dette manuelt, hver gang jeg skal rykke alle vores kunder, idet nogle får lavet specielle aftaler for betalingsfrist via mail og telefon....
lukket som en kopi af: Ændring af forfaldsdato
spurgt 11 Maj i Forslag » e-conomic generelt af 774825
lukket 12 Jun af Simon P.

3 Svar

Dette er foreslået utallige gange og er et stort ønske for mange. Economic afviser dog hver gang selv om det let ville kunne laves med er ekstra forfaldsdato felt, som man så bruger i rykningssammenhæng.
besvaret 11 Maj Forslag af mogens_l

Hej 774825

Tak for dit indlæg.

Jeg forstår umiddelbart godt dit behov for at ændre forfaldsdatoen på en nem måde hvis du konsekvent genforhandler dine betalingbetingelser med kunderne? men jeg vil argumentere for, at det er en ny aftale med kunden om yderligere kredittid og derved giver det god mening af du skal lave en kreditnota og ny faktura, som stemmer overens med den indgået aftale.

Jeg vil derfor ikke gå videre med forslaget.

Med venlig hilsen

Simon Søgaard-Pedersen

Online regnskabsprogram

besvaret 30 Maj Forslag af Simon P.

Hej 774825

Grundet, at der er flere brugere der efterspørger denne funktionalitet, så vil vi tage spørgsmålet op på vores interne prioriteringsmøde igen.

Jeg lukker derfor dette indlæg og henviser til vores hovedindlæg - 21622

Med venlig hilsen

Simon Søgaard-Pedersen

Online regnskabsprogram

besvaret 12 Jun Forslag af Simon P.
i gang× 3
løst× 88
besvaret× 108
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.