Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Sumtotaler på kontoudtog / kundekontokort

0
Jeg har netop været i kontakt med chatten og fik desværre at vide, at det ikke kan lade sig gøre at få "sumtotaler" /løbende sammentælling på kontoudtogene/ kundekontokortene, således vores kunder kan se den løbende forfaldne saldo i fx. højre side af kontoudtoget.

Det er heller ikke muligt at få en "forfaldne poster pr. d.d." sat på nederst.

Herfor vil jeg opfordre til at der bliver set nærmere på dette, således kunden (og vi) kan se, hvilken saldo der er forfalden til betaling her og nu.

Venligst en ellers glad bruger af economic.
i Forslag » Andet af (150 points)
status opdateret

2 Svar

Hej Dor 

 

Tak for forslaget til forbedring af programmet. 

 

Det er korrekt, at det ikke er muligt at rette eller tilpasse vores rapporter, hvilket har nogle fordele og ulemper. Rapportfanen er dog ikke vores fokusområde for udvikling af applikationen i 2017, så jeg markere dette forslag som - implementeres ikke. 

 

Jeg vil dog henvise dig til en af vores samarbejdspartnere som har mulighed for at tilbyde dig mulighed for at tilpasse jeres rapporter via deres integration - se gerne her. 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
opdateret

Hej Dor

Jeg kan med glæde fortælle dig, at netop løbende saldo på kundekontokort nu er blevet implementeret :-)

Du kan nu lave dine kundekontokort med løbende saldo. Det gør du ved at tilføje en ny kolonne i layoutet af kontoudtoget. På den måde kan din kunde nemt få et overblik over fakturaer, indbetalinger og rykkere. 

Håber du vil få glæde af det og rigtig god weekend til dig.


Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)