Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Merge ikke PDF ved "send" af flere faktura

0
Merge ikke PDF ved "send" af flere faktura

Hvis jeg går i arkiv og vil sende flere Faktura til min mailboks kan de lige nu kun sendes i Merged tilstand. I hvilken verden giver det mening?

Please lav en mulighed for at sende som individuelle PDF´er.

Mads
i Forslag » Andet af (330 points)

2 Svar

Hej Mads :)

 

Jeg kan se rigtig mange fordele ved at kunne lave det som individuelle filer, men også som merged. I min verden giver det faktisk mere mening at få dem som merged, da man tit kun skal gemme dem som bilag, eller printe dem ud. Her er det i min verden nemmere at arbejde med en fil med måske 50 faktura i stedet for at skulle åbne 50 forskellige filer med en faktura i hver for at se dem. Jeg håber du kan se, hvorfor det også kan være smart med at merge dem.

 

Men nok om det det. Nu til det vigtige, nemlig dit forslag.

Jeg forstår godt, hvad du mener og selv om jeg tit ser det som en fordel at merge dem, så kan dog også godt se din vinkel på det. Derfor vil jeg tage dit forslag med videre til vores interne møde, hvor vi vil kigge på mulighederne for at lave dit forslag. Det er derfor under overvejelse hos os lige nu.

 

Endnu tak for dine indlæg og god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej Mads :)

 

Vi har vendt den internt og besluttet, at det ikke er noget vi vil implementere.

Det skyldes, at ingen andre kunder har bakket dit forslag op, og vi derfor må antage, at denne funktion ikke er ret efterspurgt. Jeg kan heller ikke finde lignende opslag her på vores omkring det.

 

Vi vil derfor lægge vores fokus på andre forslag som skaber mere værdi for en større mængde af vores kunder. Du skal dog have tak for dit forslag, og du er altid velkommen til at komme med flere, hvis du skulle sidde med flere gode ideer.

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)