Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Overfør til fakturering

0
Som ny bruger er jeg stødt på et problem med at skulle vælge "overfør leverede vare" eller "overfør alle vare" ved overførsel til fakturing, dette er for så vidt fint hvis jeg bare kunne vælge hvilken metode der skal bruges som udgangspunkt,
i Forslag » Andet af (160 points)

2 Svar

Hej Michael :)

 

Bare lige så jeg har forstået det rigtigt. Din forespørgsel går på om man selv kan bestemme, hvad den skal foreslå? Lige nu står den fast på leverede varer, men den skal så enten kunne sættes til, at man vælger 'alle varer', eller den husker hvad man har gjort sidst og så per automatik vælger det igen. Er det noget i den stil du efterspørger? :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Michael :)

Jeg kan se du ikke er vendt tilbage på mit spørgsmål. Derfor vil jeg antage, at jeg har 'gættet' korrekt.

I forhold til at rette dette, så er det en meget lille forbedring i forhold til, at du kun skal klikke to gange på musen, eller tasteturet, før problemet er løst. Derfor vil jeg ikke gå videre med din forespørgsel, da andre forslag har større problemstillinger.

Men du skal have tak for at komme med input her på vores forum. Du er altid velkommen til at komme med flere en anden gang!

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)