Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Begrænsning med beløb på omsætningsstatistik

+1
Hej

Jeg kunne godt bruge en begrænsning  med beløb på omsætningsstatistikkerne således at man kan søge ud hvem der f.eks. ikke har handlet de sidste 3 måneder, alle der har handlet for over 1.000,- o.s.v.

Det ville være dejligt...

Hilsen

Charlotte
i Forslag » Andet af (130 points)

1 Svar

Hej Charlotte og tak for dit input :)

 

Jeg vil starte med at sige, at jeg sagtens forstå dit behov for at trække disse statistikker.

Jeg må også sige, at rapporter ikke et sted vi lægger fokus på nuværende tidspunkt. Derfor vil jeg afvise dit forslag nu og her, men det ville være dumt at smide gode ideer væk, så jeg gemmer din ide i vores idebank. Det betyder at din ide ryger derind og når vi så en dag kigger på at forbedre rapporterne vil din ide komme med i overvejelserne der.

 

I mellemtiden vil jeg dog sige du kan løse din udfordring ved hjælp af at trække data ud i excel. Du kan trække omsætningsstatistikken som du kender den. Herefter kan du trække den ud i excel så du kan arbejde med tallene.

Ved at gøre dette kan du selv sætte kriterier op i forhold til, hvilke kunder som har handlet for fx over 1000 kr.

 

Det løser ikke dit problem i forhold til, hvem der ikke har handlet i 3 måneder, men kan du trække din omsætningsstatistik for fx de sidste 3 måneder. Herefter kan du trække en liste med alle dine kunder.

Nu har du en komplet liste og en liste med dem der har handlet. Det eneste du skal gøre nu er at sammenligne de to og du vil kunne se alle de kunder, som ikke findes i omsætningsstatistikken, hvilket vil være dem, som ikke har handlet i de 3 måneder.

 

Hvis du har udfordringer med, hvordan du skal klare den, så er du altid velkommen til at hive fat i os på 88 20 48 40, så kan vi tage en snak omkring, hvordan du klarer den.

 

Jeg håber det hele giver mening, så du kan alligevel kan trække de tal og statistikker ud, som du har brug for.

 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)