Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Post-it notes i programmet

0
Jeg er helt nautogenereret y her, og kan derfor have overset om andre er kommet med et tilsvarende forslag.

Men jeg kan se en fordel ved at kunne efterlade digitale post-ti notes rundt om i regnskabet, så min revisor bedre kan følge min forvirrede færd rund i posteringerne. Evt. kunne disse hjælpes på vej af en autogenereret indholdsfortegnelse.

Hele post-it systemet skal være et meta-lag, som ikke interagere med selve programmet, og som kan slukkes og tændes efter velbefindende.

Just a thought :)
i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af (120 points)
status opdateret

1 Svar

Hej Anders 

 

Tak for dit indspark :) 

 

Som jeg umiddelbart forstår dit behov? Så ønsker du at fortælle din revisor, hvilke tanker du har gjort dig når du har behandlet en kunde, leverandør, varer, postering eller faktura? 

 

Såfremt det er det, du efterspørger? Så har vi allerede den mulighed i dag via vores noter og opfølgnings liste. Når du har oprettet de beskeder du ønsker så kan de afslutningsvis overføres til din revisors bruger ved at følge nedenstående steps: 

 

1) Opret note typer (som f.eks. Q1, Q2 osv. eller kategorier som, Drift, omk, privatforbrug / Det kunne også være Skal håndteres, kan håndteres og må håndteres) 

 

2) Opret noter på kunder, leverandører og vare

 

3) I forhold til fakturaer og andre posteringer, der kan du benytte tekstfeltet og lade revisoren bogføre dem når han har taget stilling til dine beskrivelser. 

 

4) Opfølgning 

 

4) Overfør til anden bruger 

 

Jeg håber det kan bidrage til, at forbedre opgaveoverdragelsen mellem dig og din revisor :-) 

 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Bogføringshjælp af 🔒 (102k points)
opdateret