Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Oversigtsdiagram for forfaldne fakturaer

+1

Hej Udviklere.

På forsiden af economic, når man er logget ind, er der nede til venstre et smart rundt hjul/ diagram med forfaldne fakturaer. nemt og overskueligt. tommel op.

Jeg savner at man måske kunne sætte et flueben for "Medtag kladdeposteringer" , hjulet viser kun bogførte faktura / betalinger.
Det er selvfølgelig fint når kunderne bruger FI-koden.. så bogfører vi med det samme at det kommer ind i kassekladden (som vi har KUN til Fi-indbetalinger).
Men andre betalinger/overførsler kommer i "daglig" kassekladden. Når posteringen er rettet til med, hvem der har betalt og hvad den evt. skal udligne af faktura. Så udligner den ikke jeres fine tandhjul.

Hos os bøgfører vi ikke hver dag, men Daglig Kassekladde er ofte helt op til til dato.

Husk at det gør også jeres APP til telefonen bedre, for så kan man også "ude i marken" se hvem der har betalt.

VH Bo
HC Teknik

i Forslag » Andet af (130 points)
status opdateret
:-) Giver det mening, det jeg har skrevet ?

3 Svar

Hej Bo

Tak fordi du giver dig tid til at komme med indspark, som kan forbedre vores program :-)
 
Uden, at love for meget så vil jeg tage dit ønske med på vores næste interne møde så vi kan vurdere om det er noget vi vil arbejde videre på.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
opdateret
Hej Bo :)

 

Vi har snakket om det internt. I forhold til vores road map, så vil vi kigge på hjemfanen i Q3-Q4 2018. Jeg er klar over det kan virke som der er lidt tid til, men jeg vil hellere skabe klare linjer omkring, hvornår vi vil kigge på det.

Når vi kommer dertil, så vil medtage dit forslag og kigge på, hvad vi kan gøre for at kunne medtage de kladdeposteringer, som rammer fakturaen.

Du skal endnu engang have tak for dit input til vores program. Det altid lækkert at få lidt opdateringer fra jer kunder :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej igen bo,

Sidst jeg gav dig en melding, så skrev jeg, at vi ville komme til hjem fanen i Q3-Q4 i år.
Nu er vi kommet hertil og jeg må være ærlig at sige, at forskellige ting har gjort, at vi ikke er kommet til hjem fanen. Det er stadig en fane vi vil forbedre, men som planen er lige nu, så er det rykket og jeg kan ikke se, hvornår vi præcis vil komme tilbage til det. 
Derfor vil jeg afvise dit forslag for nu. Når vi kommer til hjem fanen, så er det med i overvejelserne, men fordi jeg ikke kan sige, hvornår vi kommer til det, så vil synes jeg ikke det er retvisende at have det stående som overvejes. 

Du skal have tak for dit input. Det er et godt forslag, men det kommer ikke lige i denne omgang. 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)