Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Samlefakturering

0
Jeg har en ønske om at det er muligt at oprette en samlefaktura.

Hvis der er oprettet et hovedprojekt og der efterfølgende er tilknyttet projekter, så skal det være muligt at udvælge de projekter som skal faktureres.

De enkelte projekter skal så fremgå af samlefakturaen, kan dette lade sig gøre ?
i Forslag » Projektstyring af (160 points)
Hej Jan
Det kan godt lade sig gøre. Det er beskrevet et eller andet sted på e-copedia. Jeg kan bare ikke huske hvor.
Mvh
Finn
e-consultic.dk
Hej Finn
Hvis du finder beskrivelsen i e-copedia, vil jeg meget gerne hører om det. Jeg har talt med e-conomic om problemet og de havde umiddelbart ikke den løsning jeg efterlyste ):-
Hej Jan
Hvis du sender din mailadresse, så har jeg noget korrespondance med løsningen.
mvh
Finn
info@e-consultic.dk

2 Svar

Hej Jan :)

 

Jeg kan se Finn har været så flink at byde ind med assistance.

Jeg vil alligevel være sikker på det hele kører som det skal.

 

Det lyder på mig som du har en gruppe af projekter, som du gerne vil fakturer på en samlet faktura, men samtidigt skal de pågældende projekter fremgå af fakturaen.

Det vil jeg vurdere du kan løse ved at dele det op i et hovedprojekt som du fakturerer og under det hovedprojekt laver ud en masse underprojekter, som du så kan samle.

Jeg vil lige høre, hvordan de enkelte projekter skal fremgå af samlefakturaen?

 

Jeg vil meget gerne komme med en mere uddybende og bedre forklaring af, hvordan du præcis gør. Derfor må du lige sige til om jeg har opfanget dit spørgsmål korrekt og om Finn har hjulpet dig i mål.

 

Ellers sidder jeg klar her til at hjælpe.

Jeg ser frem til at høre fra dig :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej igen Jan :)

 

Jeg kan se du ikke er vendt tilbage på mit svar. Derfor vil jeg antage, at du enten selv, eller sammen med Finn har fundet en god løsning.

Derfor gør jeg ikke mere herfra. Hvis der er mere jeg kan gøre, så svarer du bare tilbage på dette indlæg, så kigger jeg på det.

 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)