Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Sammenligningstal i indkøbsstatisstik rapporten efterlyses

0
Hej med jer,

Vi har et stort ønsker om at få en sammenligningskolonne i ovennævnte rapport, håber det kan lade sig gøre, bør være et mindre indgreb.

Vh, Flemming
i Forslag » Andet af (180 points)

3 Svar

Hej Flemming

 

For at være helt sikker inden jeg svarer dig. Hvad ønsker du at sammenligne med, og hvordan skal det vises?

Jeg vil helst være helt sikker på, hvad du mener inden jeg giver dig et svar på om vi kan klare den.

Jeg ser frem til at høre fra dig smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej Flemming :)

 

Jeg kan se du ikke er vendt tilbage på min opfølgning.

Derfor vil jeg ikke gå videre med dit forslag, da jeg er nødt til at vide, hvad du præcis efterspørger.

Du er selvfølgelig altid velkommen til at skrive her på indlægget igen, så tager jeg sagen op. Indtil da vil jeg dog ikke gøre mere.

 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper,
Sorry havde ikke set dit spørgsmål, men det vi meget gerne have er en sammenligningskolonne med samme periode et år tidligere, dvs hvis jeg trækker en indkøbsstatistik for april 17 vil jeg også gerne kunne se indkøbet i april 16 osv.
Vh, Flemming

Hej Jesper,

Sorry havde ikke set dit spørgsmål, men det vi meget gerne have er en sammenligningskolonne med samme periode et år tidligere, dvs hvis jeg trækker en indkøbsstatistik for april 17 vil jeg også gerne kunne se indkøbet i april 16 osv.

Vh, Flemming

 

 

Forslag af (180 points)
Hej Flemming :)

Jeg kan se du også har sendt mig en besked. Jeg vælger at svare her. Det håber jeg er okay.

Jeg kan sagtens sætte mig i dit behov for at se dette. Jeg vil dog også sige, at lige præcis det du efterspørger ikke vil være fokuspunkt for vores udviklingsafdeling lige og her nu.
I stedet for at tage forslaget med videre for det kan blive afvist, så gemmer jeg dit forslag i vores ide bank og jeg vil så tage det med, når det passer bedre i vores road map.

Det betyder, at jeg i først omgang vil afvise dit forslag, men stadig gemme det i håbet om, at jeg kan ramme en periode, hvor timingen er bedre.

Du skal dog have tak for at skrive herinde på vores forum. Jeg håber du vil skrive en anden gang, hvis du har andre forslag.
Rigtig god dag.

Venlig hilsen
Jesper Mieritz