Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Håndtering af reverse charge tekst

+1

Hej Economic,

Det ville være flot med muligheden for at kunne håndtere reverse change tekst på fakturaer så teksten automatisk blev trigget på fakturaen enten hvis der var valgt en momskode som var markeret som en "reverse change" momskode eller hvis det var muligt at trigge teksten i formularen med en if sætning.  De muligheder der er i dag er ikke optimale. 

Mvh Jesper  

i Forslag » Salg af (130 points)

1 Svar

Hej Jesper og tak for dit forslag :)

 

Jeg er helt enig i, at det ville være super smart, hvis vores design og layout var så dynamisk, at det kunne ’læse’, hvilken momskode der er på og derved ændre på selve layoutet.

Det er det desværre ikke som tingene er lige nu og det vil kræve en stor ændring i hele opbygning af den del af programmet, hvis det skal kunne klare det du efterspørger.

Her vil jeg være ærlig at sige, at design og layout ikke er noget vi har prioriteret at lave om i den nærmeste fremtid og derfor vil så store ændringer ikke blive lavet.

 

Du kan dog lave flere layouts og skifte mellem dem afhængigt af om du sælger med reverse charge eller med en anden momskode. Du skal dog manuelt vælge og det er den ene eller anden i det du opretter fakturaen, men det er blot tre klik, der kræves når først de forskellige layouts er oprettet.

Det tænker jeg kan hjælpe dig med at få styr på dit problem. Hvis du ønsker hjælp til at få forklaret, hvordan du gør dette, så er du altid velkommen til at ringe på 88 20 48 40.

 

Ellers kan du arbejde lidt kreativt med de dynamiske felter. Her er et lille snyde-trick til, hvordan du kan klare den: http://wiki2.e-conomic.dk/salg/opsaetning/design-og-layout-reverse-charge

 

Jeg håber du kan komme videre med de to muligheder her. Hvis der er noget, som ikke giver mening, må du endelig sige til.

 

Rigtig god weekend smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)