Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Layout, kolonne felt størrelse.!

0
Hej

Jeg syntes i burde ændring layout mulighederne, således at man kan tilrette kolonne feltet alt efter om det er "første sider" eller "sidste side".

Jeg sidder med en del meget lange fakturaer, hvor de f.eks. første 4 sider kun har et kolonnefelt der fylder halvdelen af siden.

Da jeg bliver nød til at lave størrelsen på kolonne feltet ud fra de tekstfeltet jeg skal have tilknyttet på fakturaens sidste side, såsom subtotaler, betalignsbetingelser, tekstfelt 2 mm.

Det kan ikke være rigtig at jeg skal sende halvtomme sider ud. Vil dette blive taget i betragtning til at blive ændret ?

ellers vil jeg overvejer at skifte, da der allerede er flere af mine kunder der kommer med kommentarer såsom, om vi ikke skal prøve at spare på papiret og det er ikke særlig kundevenligt at de skal lave så mange udskrifter. Jeg forventede ikke at dette var et problem hos Economic, jeg syntes det er en meget åbenlys mangel i jeres opsætning som jeg slet ikke kan forstå at i lader være der. Da jeres program eller er tilfredsstillende. Jeg syntes det er pinligt at sende faktura ud med denne opsætning og især når ens kunder begynder at kommentere det med det samme. vi har tidligere været brugere af summasummarum.

// Emelie
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Emelie

Tak for du vil skrive dine forslag herinde.

 

For at være sikker på jeg har forstået dig korrekt, så forklarer jeg lige, hvordan jeg ser din arbejdsgang.

Du sidder og laver faktura, og på disse faktura har du meget lange beskrivelser, som du smider ind i feltet kolonner. Disse beskrivelser er ikke varer. Derfor møder du et problem i forhold til kolonnens bredde når først du begynder at smide varer på da forholdene på kolonnens bredde ikke både kan passe på varen og på dine beskrivelser. Er det rigtigt forstået? Ellers må du meget gerne rette mig :)

 

Jeg ser det ikke som sandsynligt, at dit forslag til at have forskellig kolonne opsætning vil blive ændret. Dette skyldes, at kolonner er beregnet til varenumre. Hvis man har tekst, så er andre muligheder at smide det ind.

Jeg vil prøve at beskrive nogle af de ting du kan bruge. Det kan være lidt svært at forklare vores design og layout modul på skrift, så hvis det ikke rigtig giver mening, så tager enten jeg, eller en af mine kollegaer gerne en snak i telefonen omkring det. Du kan altid ringe på 88 20 48 40.

Det første jeg tænker du kan bruge er muligheden for kun at have kolonnen på den sidste side. Så vil alle dine varer stå der, og du kan i stedet på side 1,2,3,4 osv. smide et tekstfelt, som du kan skrive lige så tosset i som du vil. Det kræver dog, at kan begrænse dine fakturalinjer til kun at være på den sidste side.

Dette setup kan vores support godt forklare dig, hvordan du laver.

 

En anden mulighed kunne være, at vedhæfte disse beskrivelser til fakturaen. Dette føler jeg selv er den bedste løsningen. På den måde kan du have lige så mange fakturalinjer du vil på alle siderne i fakturaen og holde fakturaen til det en faktura egentligt er. En visning af, hvilke varer kunden har købt.

Så ville du kunne lave alle beskriver i fx et word dokument, hvor alt kan tilpasses og laves som du vil. Herefter konverterer du til et billede og så vedhæfter du det til faktura. Dette giver mulighed for rigtig meget frihed i forhold til at fylde linjerne ud, opstille linjerne som du vil osv.

Du kan læse omkring, hvordan det virker her.

Det skal siges, at dette kræver vores indscanningsmodul, som du kan læse mere om her. Jeg håber du vil kigge på det, da du får flere funktioner end bare den del med at vedhæfte beskrivelsen.

 

Jeg håber mine forklaringer giver mening og du kan bruge dem. Ellers tager vi som sagt gerne en snak omkring, hvordan du kan løse det i telefonen.

 

Endnu engang tak fordi du skrev herinde. Jeg håber vi finder en god løsning til dig, og rigtig god weekendsmiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)