Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Periodisering

+1
Jeg mangler en sikkerhed for, at jeg får periodiseret alle mine fakturaer. Dette kunne enten være en "er-du-sikker-på-du-vil-bogføre-uden-at-periodisere"-knap eller en mulighed for at gå ind og periodisere allerede bogførte fakturaer.

Det er træls at skulle kreditere fakturaer fordi jeg har glemt at afkrydse periodiseringen.

Håber, der er mulighed for at kunne tilvælge en eller anden form for sikkerhed i dette tillægsmodul.
i Forslag » Andet af (140 points)

1 Svar

Hej Karen og tak for dit forslag

 

Jeg kan se ideen i, at have en "er-du-sikker-på-du-vil-bogføre-uden-at-periodisere"-knap.

Som tingene er lige nu, der har vi flere forskellige ideer til, hvordan vi forbedre situationer som du beskriver med periodisering. Det er dog ikke noget, som ligger lige rundt om hjørnet om i vores udviklingsplan og jeg derfor til at starte med sige, at vi ikke implementerer dit forslag. En af grundene er også, at jeg kan se rigtig mange kunder, som synes det ville være irriterende, at skulle sige ’ok’ eller lignende, hvis nu de aldrig periodisere.

 

Jeg vil ikke kaste dit forslag væk, da jeg godt kan se behovet for denne funktion, Jeg vil lægge den ned i vores idebank. Når den ryger i vores idebank betyder det, at forslaget desværre ikke kommer op og vende lige nu, men vi beholder den og kigger på den senere. Der er som sagt forskellige forslag til, hvordan jer kunder gerne vil have periodiseringen skal fungere, og derfor vil kigge på, hvad der giver bedst mening for flest mulige kunder. Jeg vil dog også lige forventningsafstemme med dig og sige, at dette ligger ude i fremtiden, og du ikke nødvendigvis skal regne med, at det er dit forslag, der bliver prioriteret, men ideen er helt sikkert gemt herinde hos os.

 

Tak for du ville give dig tid at skrive dit forslag herinde på vores forum.

Jeg håber du får en rigtig god weekend  smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)