Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Optimer brugerflade

0
Når jeg søger på poster er det meget frustrerende at der på REGNSKABS fanen er afsat så forholdsmæssigt lidt plads til posterne. Jeg skal scrolle og scrolle og scrolle, for at finde det jeg skal tjekke. Forstår ikke hvorfor der er afsat så meget plads til ingenting. Det meste af den øverste halvdel er ubenyttet (hvidt areal). Det kan sagtens gøres meget bedre. Fint nok at e-co har rimeligt styr på funktionerne, men vi der sidder i den anden ende vil også gerne have styr på opgaverne.

CP BonTour
i Forslag » Andet af (120 points)

2 Svar

Hej BonTour :)

 

Når du siger du siger under regnskabsfanen, hvor er du så præcis henne? Grunden til jeg spørger er, så jeg er helt sikker på, at vi kigger det samme sted. Det ville være helt optimalt, hvis du kunne sende et billede med af problemet. Enten kan du smide det direkte ind her på indlægget, eller sende det på en mail til info@e-conomic.dk og så smide mig, Jesper Mieritz, att. på den.

 

Jeg håber du er frisk på at hjælpe mig til at stå samme sted som dig og jeg ser frem til at høre fra dig smiley

 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej igen :)

 

Jeg skriver lige igen for at følge op på sagen.

Det kan være du har sendt en mail og kommet videre, så er der intet problem.

Jeg vil bare lige være helt sikker. Derfor må du meget gerne gensende mailen til info@e-conomic.dk, eller lige følge op her.

Hvis ikke, så gør jeg ikke mere herfra, men jeg håber da vi finder en god løsning på din forespørgsel.

 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)