Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Debitor kontoudtog i kredit

0
Jeg synes, det er en stor mangel, at man ikke kan udskrive et kontoudtog hvis saldoen er i kredit.

Er en kundes konto kommet i kredit, ved et uheld eller med vilje, f.eks. ved en kreditnota eller lignende, er det da en selvfølge, at kunden bliver orienteret om det via sit kontoudtog.

Jeg ved godt, at man kan udskrive en liste under kunder, men det er ikke et pænt bilag der egner sig til at sende ud.

Poul Hedegaard
i Forslag » Andet af (310 points)
Jeres svar løser problemet, jeg var ikke klar over, at der var en sådan udskriftsmulighed der.

Poul Hedegaard

1 Svar

Hej Poul :)

 

Hvis jeg forstår dig rigtigt, så sender du kontokort via rykkermodulet. Der har vi valgt at rykkermodulet er lavet til at sende rykkere på skyldige beløb. Derfor kan du ikke rykke på et kreditbeløb.

 

Som du selv er inde på, så har du dog andre muligheder for at sende et kontoudtog.

Jeg er dog ikke helt med på, hvorfor du ikke mener det er ’pænt’. Som standard er de to layout stort set ens. Det kan være du har været inde og ændre det ene eller andet layout, så de ikke længere er ens, men det altid rettes tilbage igen.

Du kan altså få kontokortet under fanen kunder til at ligne den du har under rykkere. Hvis du er i tvivl om, hvordan du gør det, så er du altid velkommen til at hive fat i os på 88 20 48 40.

Jeg har før oplevet forvirring omkring, hvordan et kundekontokort helt præcis ser ud når du sender det fra fanen ’kunder’. For at du kan se det skal du sørge for ikke at medtage kladdeposteringer i din søgning og så skal du klikke på ’vis kontoudtog’. Det billede, der kommer frem her, er det billede din kunde også ser.

Se evt her - det kan måske hjælpe dig i mål.

Hvis jeg har misforstået dig helt, så må du endelig sige til, men det lyder som du sagtens kan klare den med de funktioner der findes nu.

 

Rigtig god dag smiley

 


 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)