Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ekstra Dimension

+2
Jeg kan godt se I allerede tilbage i 2014 afviste mulighed for implementering af en ekstra dimension, dog vil jeg forligge denne mulighed igen. Sidder med et projektstyret foreningsregnskab, der er støttet af flere forskellige organisationer samt har egen opgaver, projekt modulet duer ikke rigtig til at håndtere dette, hvor dimension regnskab er en rigtig god løsning.

Hvis det stadig afvises, kunne det så være en ide i det mindste at åbne op for at der kan indsættes tegnsætning i afdeling, så ledes at man kan oprette afdelinger som kan henlede til det samme projekt eks

Afd 10-1 eller 10A
i Forslag » Dimension (afdelinger) af (270 points)

1 Svar

Hej Linda :)

 

Mange tak for dit input.

Jeg vil starte med at melde klart ud. Ekstra dimensioner er ikke noget vi har på tegnebrættet lige nu. Vi har for nylig vendt den internt, hvor andre forslag har fået større prioritet. Derfor vil jeg sige, at du ikke skal gå og vente på dette bliver lavet.

I forhold til tegnsætningen kan du bruge navnet til at angive, hvor de hører til. Jeg er klar over det ikke er en optimal løsning, men på denne måde kunne du fx skrive 10-’navnet på afdeling’, 10-’en anden afdeling’.

På denne måde ville du kunne se, at disse afdelinger hører til ’hovedafdeling’ – 10. Du vil så ikke kunne trække en rapport på hovedafdeling, men du vil kunne trække for hver sub-afdelingerne, hvis vi kan kalde dem det.

Normalt ville jeg foreslå projekt modulet, da du kan arbejde med hovedprojekter og underprojekter, men du skriver, at dette ikke kan bruges, så jeg vil lade den ligge der. Hvis alligevel er nysgerrig på, hvor meget vores projektmodul kan, så er du altid velkommen til at hive fat i vores support på 88 20 48 40.

 

Ellers må jeg sige, at vi ikke vælger at tage dit forslag med videre her og nu. Dit forslag implementeres altså ikke.

 

Men du skal endnu gang have tak for at give dig tid til at skrive herinde på vores forum. Rigtig god dag :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)