forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Visning af hele varebeskrivelsen på desktop.

0

Hej alle. 

I sidste opdatering af appen, gjorde e-conomic det muligt at lange varebeskrivelser kunne vises, hvilket var fedt! Men når man laver en ny ordre på computeren/desktop og indtaster et varenummer med lang tekst kan man stadig ikke se mere end x-antal tegn. Kunne være super hvis det blev lavet som på appen. Er det noget der kan overvejes?

/Michael

spurgt 15 Mar i Spørgsmål » e-conomic generelt af michael_smvkt.dk
status opdateret 16 Mar af Andreas Polk

1 Svar

Hej Michael
Hvor er dejligt, at høre du synes det er fedt at vores mobile salgs app nu viser hele varebeskrivelsen – Det har jeg sagt videre til udviklerne smiley

Det er helt rigtigt, at i selve ”varenummer” feltet hvor du på selve fakturalinjen har en hurtig søge funktion blandt varerne og her vises kun x antal tegn.
Det er helt bevidst fordi det er tænkt til en generel hurtig søgning – hvis du har disse lange varenavne/beskrivelse kan du heldigvis opnå præcis samme overblik som i salg appen meget enkelt.
I varenummer feltet på fakturalinjen kan du enten med musen trykke på ”søg på liste” eller med tastaturet trykker ”pil ned” à Så får du samme liste visning som i appen.

Her kan du også søge på vare nr. og varenavnet som i appen.

Det er ret grafisk udfordrende hvis dette skulle være i det vi kalder for ”in-line search” på selve ”varenr.” feltet i en ny fakturalinje.
Jeg synes nu det fungerer super godt med, at hoppe ind i ”søg på liste” funktionen for,  at få det fulde overblik.

Jeg er meget interesseret i, at høre hvordan det virker for dig? smiley

Med venlig hilsen

Andreas Polk

Online regnskabsprogram

besvaret 16 Mar Spørgsmål af Andreas Polk
Hej Andreas.

Jeg var ikke klar over at dette var en mulighed! Så tak for det. Nu når man ikke kan få det bedste i form af længere varebeskrivelser i hurtig søgningen må jeg nøjes med det næstbedste ;-) Men det giver et fint overblik over varerne!

Tak for svaret!
løst× 1427
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.