forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Revisor/bogholder søges til akut problemløsning

0
Jeg sidder med et stort problem. Jeg er næsten nystartet virksomhed og har haft en revisor der ikke kunne finde ud at at passe mit bogholderi. og jeg har derfor haft en vikar fra et bureau på til at bogføre bilag i min e-conomic men nu har jeg fundet flere bilag og jeg ved ikke om de er bogført. kan man få lidt hjælp til at finde ud af det og hvordan jeg bogfører så jeg kan få det indberettet til skat rettidigt ???????

Håber at der er en venlig sjæl der kan og vil hjælpe mig.
spurgt 24 Feb i Bogføringshjælp » Revisor/bogholder søges af OEOKC

2 Svar

Send mig en mail på skl@brandtrevision.dk, så hjælper vi gerne med at give dig overblikket tilbage
besvaret 24 Feb Bogføringshjælp af Klemensen

Hej

Du er velkommen til at kontakte mig, så hjælper jeg meget gerne. Jeg har stor erfaring med regnskabshjælp til mindre nystartede virksomheder. Du få hurtig svar og naturligvis høj kvalitet i den løste opgave.

Bedste hilsner

Lotte Schrøder Jeppesen

SCHRØDER ØKONOMI - www.schroder-okonomi.dk

21483435

besvaret 28 Feb Bogføringshjælp af Schrøder
løst× 4
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.

Hvad kan du i Bogføringshjælp

Her kan du stille spørgsmål, som er direkte relateret til din bogføring.

Er du på udkig efter en revisor eller bogholder, kan du finde hjælp i listen over revisorer og bogholdere.