Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Scanning af ordre modtaget som PDF

0
Hejsa

Er der nogen der har kendskab til man kan indscanne ordre modtaget som PDF, så man er fri for at lave indtastningen manuelt?

Mvh.

Mads Nørskov
i Spørgsmål » Bilagshåndtering af (140 points)

2 Svar

Hej Mads og tak for dit spørgsmål :)

 

Jeg er helt med på, hvad du mener og det ville være rigtig smart, hvis vi kunne klare den. Som det er lige nu har vi det desværre ikke i e-conomic. Det er en løsning vi på lange bane er i gang med at kigge på, men desværre ikke som tingene er lige nu.

 

Det er dog så heldigt, at vi har rigtig mange gode partnere, som vi samarbejder med. Hvis du har lyst til det, er du meget velkommen til at hoppe herind og kigge lidt på om der er noget du kan bruge. Det er ikke sikkert alle dem jeg har fundet passer perfekt til dig, men der synes jeg du skal læse lidt, eller hive fat i den pågældende partner og tage en snak med dem, så du er sikker på at finde det, som passer bedst til dig :)

Ellers er du altid velkommen til at ringe til vores branche afdeling, så kan de guide dig i retning mod nogle, som kan hjælpe dig videre. Deres kontaktoplysninger er: Branche@e-conomic.com eller 78 79 19 55.

 

Jeg håber det kan hjælpe dig lidt videre i forhold til at skulle slippe for alt det tasteri ;)


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Hej Mads,

Såfremt du ikke allerede har fået løst dit behov - så indlæser HubBroker ApS dagligt ordre ind i e-conomic - nogen kommer som pdf ordre og andre kommer som EDI ordre fra f.eks. Dansk Supermarked.etc. eller dirkete fra webshops som Opencart, Shopify etc..

Vi kan kontaktes på kontakt@hubbroker.com

//Jens Toke
Spørgsmål af (340 points)