Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Indscanning modtager ikke bilag fra min mac mail efter mac OS opdatering

0
Hej e-conomic

Jeg har siden 1/10-2016 brugt jeres indscanningsmodul, hvor jeg dagligt har sendt alle leverandør faktura via min Mac's mail program til mit indscanningsmoduls e-mail adresse. Det har virket upåklageligt, der er ikke gået et eneste bilag tabt på den rejse. Men jeg gav i Mandags d. 13 feb. 2017 min mac lov til at køre en lille opdatering så den nu kører macOS Sierra ver. 10.12.3 - Samme aften accepterede jeg at være beta på e-conomics "nye" indscanningsmodul. Efter denne opdatering kommer ingen bilag igennem til indscanningsmodulet fra min Mac, men det virker stadig hvis de bliver sendt fra min iPhone's mail fra samme mail konto... Jeg har set jeres wiki på at man kan køre en kommondo i terminal, men det virker ikke og det burde heller ikke være nødvendigt.

Er der andre med samme problem?   

Mvh Lasse Sørensen - me Casa
i Forslag » Bilagshåndtering af (320 points)
opdateret af

1 Svar

Hej Lasse

Det lyder da ikke godt - det skal vi selvfølgelig have gravet lidt nærmere i.

Kan jeg lokke dig til at sende mig dit aftalenummer til info@e-conomic.dk att: Lasse Bager så vi kan grave lidt i om der er noget at se i vores logs omkring dette.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)