Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ved debitor faktura overskrive finanskonto fra varegruppe

0
Vil gerne have mulighed for at bestemme finanskonto på faktura linie. Altså at i visse tilfælde kunne overskrive den standard finans konto er er angivet under varegruppe.

Det kan man i mange andre regnskabsprogrammer eks. C5 og Summa sumarum
i Spørgsmål » Andet af (170 points)
status opdateret

1 Svar

Hej LJT Works

Tak for dit indlæg.
 
For, at sikre at jeg forstår jeres ønske helt, kan i så beskrive i hvilke tilfælde i har behov for denne funktionalitet?

På nuværende tidspunkt, er det muligt at tilknytte op til 4 finanskonto på 1 varegruppe for henholdsvis Indlandske kunder, EU kunder (Rubrik b), Øvrig udlandske kunder (rubrik C) samt indland uden moms.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
opdateret
Eksempel
Vi har tre selskaber. Jeg skal fakturere forskellige omkostninger fra et selskab til et andet.
Det ville være nemt hvis den finanskonto beløbet skal krediteres på kunne skrives på hver fakturalinie. Jeg skal også bruge det til kunder ofte.
Jeg er vant til at kunne gøre det i alle andre bogføringsprogrammer.
Her kan jeg kun angive en finanskonto pr vare gruppe, dog rigtigt som du skriver kan angives konto til EU salg mv.
hej igen,

Tak for eksemplet, det giver mig en lidt bedre forståelse og jeg bliver også nysgerrig når du skriver 3 selskaber?

Betyder dit eksempel, at du bogfører 3 selskaber (hver deres cvr. nr.) i den samme e-conomic aftale eller hvordan skal jeg forstå det?