Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Muligehed for budget i projektmodulet?

+1

Projektmodulet er supergodt. MEN der mangler rigtig meget muligheden for at lægge budget/kalkule ind på de enkelte sager, så man kan følge op på fremdrift (opgørelse af igangværende arbejder) og ikke mindst efterkalkule når projektet er færdigt.

Det ville være optimalt hvis man kunne lægge budget ind på både omsætning/fakturering og de enkelte omkostningsgrupper/tidsforbrug.

Men en simpel løsning kunne være blot at tilføje et enkelt felt med muligheden for, at indtaste forventet dækningsbidrag på projektkortet (jeg bruger "fast pris" til at indtaste den forventede projektsum/samlet fakturering, men et felt til samlet projektsum kunne også være ønskeligt).

Dette ville overflødiggøre en stor del af behovet for eksterne leverandører/tilføjelsesprogrammer (som Microbizz, Ordrestyring) til økonomiopfølgning på projekter.

Mvh

Lars Thaulow

KEH Gruppen

 

i Forslag » Projektstyring af (170 points)
status opdateret
Jeg har samme ønske. :-)
Vh HelleA

1 Svar

Hej Lars

 

Tak for dit ønske og den gode beskrivelse af jeres arbejdsgang.

 

I forhold til dit ønske, så er forslaget rigtig godt men det er ikke noget vi har på vores roadmap for udvikling af vores projektstyringsmodul, så jeg vil ikke afvise at vi tager forslaget med på et senere tidspunkt.

 

Så hvad kan vi tilbyde dig her og nu? for, at få løst dit/jeres behov - det er naturligvis at henvise dig til en af vores dygtige integrationspartner - toolpack, som netop har udviklet et modul til at effektivisere jeres budgetproces fra drift til likviditetsbudget

 

Kunne det være en løsning for jer?

 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
opdateret