Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Varer uden fast rabat

0
Hej!

Jeg vil foreslå, at man kan oprette en vare, så den altid optræder uden rabat, selv om kunden har en fast rabat på alle andre varer.
i Forslag » Andet af (280 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej! :)

Mange tak for dit forslag. Jeg vil starte med at sige, at dit forslag giver rigtig god mening. Det er dog sådan, at den funktion du efterspørger allerede findes i programmet. Det kræver dog vores lagermodul. Det kan virke lidt skævt at tilvælge et lagermodul for at arbejde med rabat, men der er under vores lagermodul mere avancerede rabatfunktioner. Det skal siges, at du ikke behøver at have lagertræk på dine varer, så du kan sagtens nøjes med kun at bruge disse rabatfunktioner.
 

Men lad os kigge på, hvordan vores system arbejder med rabat via lagermodulet.

 

I vores lagermodul har vi et setup, der gør, at du kan sætte en rabat på visse varer, som samtidigt peger på visse kunder. Dette setup gør, at du kan få forskellige varer til at køre med forskellige rabatter alt afhængigt af kunden. På denne måde vil du kunne sætte varerne op til at have den 'faste' rabat på alle de varer, der er rabat på, hvor du udelader den/de varer, der ikke er rabat på.


Vi har en guide, der bedre beskriver, hvordan funktioner i programmet fungerer. Den kan du se her.


Hvis du gerne vil tage en snak med os omkring, hvordan det helt præcis hænger sammen, så vil jeg anbefale dig at hive fat i vores support på 88 20 48 40. Det er lidt nemmere at tage en snak omkring det der.


Som jeg startede med at sige, så giver dit forslag rigtig god mening. Ud fra den betragtning, at vi allerede har et modul, der kan løse det for dig, så vil jeg sige, at dette ikke er en funktion vil vi implementere. Ikke fordi det ikke er en god ide, men fordi det allerede kan klares på denne måde.


Jeg håber du er forstående overfor beslutningen, men mange tak for dit forslag. Hvis du synes mit forslag lyder som en god ide, så håber jeg du vil gribe knoglen og hive fat i os, så vi kan give dig et nemmere og mere automatisk arbejdsflow :)

 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Forskellig rabat på forskellige varer til samme kunde