Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Daglig postering

0
I menuen "ny postering" er det  pludselig ikke længere muligt at vælge mellem forskellige udgiftstyper: finans, lev.faktura o.s.v. - kun "ny postering fra indskannet" - Hvad er der galt?
i Spørgsmål » Andet af (120 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej vkp og mange tak for din henvendelse smiley
 

Det kunne tyde på, at du trykker på pilen, som får en dropdown menu frem, hvor du har mulighed for at vælge ’ny postering fra indscannet’.
Hvis jeg har forstået dig korrekt, så vil du gerne i denne menu kunne vælge posteringstypen. Dette kan du desværre ikke. 
 

Det er kun meningen du skal have menuen med ’ny postering fra indscannet’ her. Hvis du vil vælge posteringstype, så skal du trykke ’ny postering’ og herefter kan du vælge om det skal være finansbilag, leverandørfaktura mm.
 

Du kan evt. hoppe herind og kigge på, hvordan kassekladden virker:
 

Hvis det er efter du har trykket ’ny postering’ og du herinde stadig ikke kan vælge typen, så kunne det tyde på, at der er valgt en fast posteringstype. Du kan se nærmere om posteringstypen ved at gå ind her.
 

Det er hel gennemgang af opsætningen, men den du skal kigge efter der den, som er under ’posteringer’. Der kan man vælge tilladte posteringstyper. Hvis du kun har tilladt en bestemt typen, så er det kun denne, som kan vælges.

 

Jeg håber det kan opklare, hvad der går galt i forhold til at finde den rigtige posteringstype.

Det sker jo, at jeg ikke altid helt fanger spørgsmålene rigtigt og derfor svarer på noget helt andet end det du mener, så må du meget gerne give en melding på det, så vi kan komme helt i bund med det.

Ellers er du altid velkommen til ringe herind på 88 20 48 40, så er jeg sikker på vi nok skal finde frem til problemet smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)