forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Bankconnect betalinger

+5
Hej med Jer

Jeg har talt med Bankconnect og de er klar allerede med, at man kan overføre sine betalinger direkte til banken, uden at man skal eksportere og derefter indlæse filen manuelt i netbank.

Så det må være noget I absolut skal ha med i Jeres roadmap fremover og ville hjælpe rigtig mange kunder, at man ikke skal i netbank for at betale en leverandørfaktura.

Der er andre økonomi systemer som allerede kan dette siger Bankconnect :)

Venlig Hilsen

Kristian
spurgt 7 Sep, 2016 i Forslag » Import og eksport af data af KBN
status opdateret 20 Okt, 2016 af Andreas Polk
Info update:
Samme forslag nævnt på http://forum.e-conomic.dk/20068/bank-connect

Derfor samler vi det på dette indlæg :-)

3 Svar

Og jeg er 100% enig - det bør være næsten step!

Vi kører allerede bank connect med indlæsning via FIK! Og shit det spiller bare !!!!!

Kom så kære e-conomic - giv den gas!
besvaret 7 Sep, 2016 Forslag af Kasper Smith

Hej Kristian og Kasper :)
Tusinde tak for indlægget og forslaget her på vores forum.

Det er fedt, at du har talt med bank Connect  - det er helt rigtigt, at Bank connect er klar til, at modtage betalinger men vi har ikke udbygget det i vores system. Endnu :) 

Jeg er helt enig i, at det er noget vi skal have med i vores roadmap og det er faktisk på. Det er det område af bank connect vi kommer til, at arbejde med i 2017 - Jeg har for nuværende ikke en nærmere tidsudsigt for hvornår vi forventer, at være klar til, at implementere det.

Jeg vil dog holde jer opdateret her på indlægget når der sker mere. Jeg giver derfor indlægget tagget "planlagt" 

Tusinde tak for jeres engagement for vores program som i, især viser her på vores forum smiley 

Med venlig hilsen

Andreas Polk

Online regnskabsprogram

besvaret 20 Okt, 2016 Forslag af Andreas Polk
Hej Andreas

Er der en ny status på integration via Bank Connect for så vidt angår betalingsfiler?

Med venlig hilsen
Kirsten Clausen
Hej Kirsten

Der er ikke en ny status endnu - Som det ser ud skal vi arbejde på, at lave funktionen her i 2. kvartal.
Så hvis alt går efter planen så måske engang til sommer.

Lige så snart der sker mere vil jeg selvfølgelig opdaterer nærmere.

Med venlig hilsen
Andreas Polk
e-conomic
er vi ved at være i andet kvartal af 2017 nu?  :-)
Hej Jimmy. Det skulle jeg da mene det er ;)
Jeg laver lige et 'rigtigt svar' på indlægget, da jeg kan få et billede med der.

Hej Jimmy og Kristian :)

Vi er kommet videre med processen. Det er ikke helt klar endnu, men indtil videre kan jeg vise jer, hvordan tanken er det kommer til at fungere. Se billedet her:

En endelig løsning vil jeg tjekke op på og lige give jer en melding :)

Med venlig hilsen

Jesper Mieritz

Online regnskabsprogram

besvaret 18 Jul Forslag af Jesper Mieritz
Tak
For at sende ville det så være fornuftigt at bruge Nemid som bekræftelse på tilsendelsen til banken.

Alternativt er så at betalinger bliver lagt ind i banken, hvor man så skal logge på banken for at godkende.
Hej Jimmy :)

Lige nu ligner det at være klar i Q4 i år.

Man kommer til at skulle over i banken og godkende sine betalinger efter de er sendt fra e-conomic :)
i gang× 6
løst× 64
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.