Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mangler du en dygtig og vel uddannet bogholder, så er du kommet til det rette sted!

0

Jeg har i mange år beskæftiget mig med Bogføring, Debitor – Kreditor og Finans bogholderi, betaling af regninger, bank afstemning, rykker, årsregnskab, moms og skatte indberetning, løn administration mm. coaching, mentor, ledelse, HR, iværksætteri og administrative opgaver, netværk, samt salg og service og det har klædt mig på til at arbejde i virksomheder, hvor arbejdsopgaverne er mange og kontaktfladen er stor jeg er uddannet indenfor Bogholderi og kontor , derudover kan jeg oplyse jeg har en advokat sekretær, Ejendomsmægler, bank og forsikrings baggrund bag mig.

Jeg har altid haft mange forskellige samarbejdspartnere, både i mit arbejdes liv og mit frivillige arbejde, dette har givet mig en stor menneskelig forståelse, gode tal og kommunikative evne.

Jeg er tillidsvækkende, positiv og udadvendt, hvilket gør det nemt for mig at skabe en positiv kontakt til mennesker omkring mig.  Jeg lægger vægt på en professionel fremtoning og har et højt drive.

Som person er jeg empatisk og hjælpsom, hvilket gør mig til en god kollega og samarbejdspartner.

Tøv ikke med at kontakte TM Konsulenterne for en uforpligtende snak.

Glæder mig til at hører fra dig!

Bedste hilsner

Majbritt Mamsen 

TM Konsulenterne

Tlf. 26718488 email tmkonsulenterne@gmail.com

 

 

i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af (120 points)

Venligst log på eller opret profil for at svare på dette indlæg.