Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bogføring af godkendte posteringer

0
Hej

Jeg savner at man kan bogføre godkendte posteringer i kassekladden og lade de øvrige stå tilbage. Jeg har en kunde som har rigtig mange indbetalinger fra debitorer. Disse sidder jeg løbende og rykker. Denne procedure er nemmere hvis man kunne bogføre de indbetalinger der er kommet, uden at skulle bogføre udgifterne i samme periode. Udgiftsbilag modtager jeg kun en gang i mellem, hvorimod debitorer gennemgås hver uge.

Jeg læser alle postinger ind fra banken, så denne altid stemmer. Når nu man kan vinge godkendte posteringer af enkeltvis, ville det så ikke også være smart at man kunne bogføre dem?

 

MVH Betina Larsen
i Forslag » Andet af (120 points)

2 Svar

Hej Betina

Du skal lave en kassekladde kun til debitorindbetalinger. (Husk en fornuftig bilagsserie)

Mvh
Finn

e-consultic.dk
Forslag af (10.5k points)
Det er ikke det jeg efterspørger.
Jeg læser alle posteringer ind fra banken, både indtægter og udgifter. Så stemmer banken altid. Kunderne betaler med bankoverførsel ikke Giro. Man kan godkende posteringerne enkeltvis og det var rart hvis man kunne bogføre dem man har godkendt og ikke hele kladden.
Hej Betina :)

Det er nu muligt at bogføre valgte posteringer i kassekladden.

Du gør det ved at hakke dine posteringer af ude til venstre og trykke på 'bogfør posteringer'. Jeg håber det løser din udfordring i forhold til at skulle bogføre/godkende posteringer enkeltvis.

Jeg håber det er noget du kan bruge din hverdag :)

Mange tak for at byde ind her på vores forum og rigtig god jul

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)