Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bankafstemning

0
Kære venner hos e-conomic

Indenfor de sidste 3 uger er der kommen en lille bugs i bankafstemningen.

Trin 1
Vælger et beløb og markerer det og klikker overfør

Trin 2
Vælger man eks. konto 3628 ved en fejl, så kan man kun slette de sidste tre cifre.
Det betyder at man ikke kan bogføre bilaget på eks. konto 6922 uden at starte forfra med trin 1 eller man starter med at de første tre cifre og derefter skrive den nye konto beløbet skal overføres på. Herefter kan det lade sig gøre at slette det første cifre.

Imens jeg sidder og skriver dette indlæg kan jeg se, at hvis jeg venter længe nok, får jeg lov at ændre det første cifre.
i Forslag » Andet af (190 points)
status opdateret af

1 Svar

Hejsa

Jeg har lige testet din problemstilling - da vi helt sikkert har arbejdet en del på bankafstemningen så tager vi dette alvorligt - men jeg kan simpelthen ikke genskabe det - jeg overfører en enkelt postering - i overførselsbilledet vælger jeg en konto - i mit tilfælde 4620 - det skulle have været 3620 - hvis jeg trykker shift+tab tilbage i kontofeltet så markerer den hele kontonummeret og hvis jeg begynder at taste så sletter den det hele. klikker jeg på feltet med musen stiller den sig bag det sidste tal og jeg kan slette alle 4 uden problemer. Har testet dette både med og uden bankafstemningen som popup.

Jeg er derfor ikke helt sikker på om jeg er det rigtige sted eller om jeg gør det på den rigtige måde - så hvis der er noget i min beskrivelse som gør at du kan se jeg ikke er der hvor du har udfordringen - så sig endelig til - så kan jeg grave dybere.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Kære Lasse

jeg har optaget et videoklip af problemstillingen.
Hvem skal jeg sende klippet til?
Hejsa
Du kan sende det til info@e-conomic.dk att Lasse Bager så kigger jeg på det!