Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bogførings og regnskabshjælp tilbydes

0

Jeg udfører bogholderi og regnskabsopgaver og når frem til et resultat, der skaber ro og overblik over regnskab og økonomi i din virksomhed. 

Jeg sætter tingene i system, er hurtig til at skabe overblik og ser muligheder som jeg sætter i spil for at opnå de bedste resultater. Det er din virksomhed der er i fokus, og hvad der passer bedst til dig.

Jeg er regnskabsuddannet, sparringspartner og problemløser for virksomheder gennem mere end 30 år. Min erfaring og kompetencer har jeg opnået gennem ansættelser i det private erhvervsliv i forskellige brancher. Sidst 28 år i hotelbranchen med ansvar for regnskab og personaleadministration samtidig med at jeg fungerede jeg som intern service funktion, hvor alle tråde udredes.

Sideløbende har jeg arbejdet med mindre selvstændige virksomheder i forskellige brancher.

…  og hvad kan jeg så gøre for dig?

Rådgive og vejlede dig der selv laver dit regnskab som f.eks.momsafslutning og klargøring af årsregnskab til revisor)

Give dig sparring omkring opstart og udarbejdelse af budget

Tillid og troværdighed er vigtig, når det handler om ens økonomi.

Gør din hverdag lettere lad mig klare dit regnskab og skabe overblik over din økonomi,

Jeg er specifikt på udkig efter virksomheder der har behov for en fast ugentlig regnskabshjælp, hvor opgaven kan løses online. Mit mål er at al regnskabsmateriale indscannes online.

Start med et møde – dog lad mig høre hvad jeg kan gøre for dig.

Hanne Møller

Regnskabsassistance.nu

hanne@regnskabsassistance.nu     tlf. 53359141

i Bogføringshjælp » Revisor/bogholder søges af (200 points)

Venligst log på eller opret profil for at svare på dette indlæg.