Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Gør det muligt at indsætte din virksomheds e-mailadresse som afsender.

0

Kære alle

Hvis I ikke allerede har læst den første nyhedsmail fra e-conomic omkring denne nyhed, så vil jeg nævne det her i Jeres e-conomic forum.  Vi kan se og høre det har været et ønske fra flere e-conomic brugere.

@nt Text (læses Ant Text) gør dette muligt og det gælder hver gang I sender tilbud, ordrer, fakturaer m.m. 

Det er et simpelt Outlook plugin, som ikke kun hjælper med afsender valg, men giver Jer også mulighed for ubegrænset skabeloner til andre tiltag fx. marketing, salg, service og meget mere.

Se vores @nt Text app og video præsentation. 

I er velkomne til at kontakte os via formular på hjemmesiden eller på support@anttext.com for en online demo eller evt. spørgsmål I måtte have.

Der er flere af Jer som har henvendt sig og tak for det. Vi er glade for at kunne hjælpe. 

Er du den næste vi skal hjælpe?

Venligste hilsner

Insight Office

Antonio Bibovski (CEO)

http://anttext.com

+45 2113 0603  


Venligste hilsner Insight Office Antonio "Outlook and Templateman" Bibovski +45 2113 0603
i Spørgsmål » Andet af (1.0k points)
Det er bare en super god app du har fået lavet her Antonio.
Jeg bruger den rigtig meget og ikke kun til e-conomic, men også andre ting.
Nu har anttext'en jo de her flettefelter som man kan sætte ind i sine skabeloner, og det virker fint men det kommer jo kun fra e-conomic kunden.
Kan du ikke også lave det så man kan sætte flette felter ind i word skabelonen fra sit tilbud eller faktura?
Det vil bare være prikken over i'et.

Mvh
Niels
Hej Niels
Vi har set på dit ønske om at få flette felter fra tilbud og faktura. Det har vi nu løst på den måde at du kan vælge at anvende flette felter fra kunden eller fra dokument typen (tilbud, ordre, faktura eller kreditnota). Vi har endda tilføjet dem, så du har også har mulighed for at anvende dem i emnelinjen i din Outlook.

Alt står beskrevet her:

http://anttext.com/Guide/da/economicflettefelter.aspx

Det glæder os at vores produkt kan give dig værdi i hverdagen og håber vi har ramt rigtigt med de flette felter du bruger.

Venligste hilsner

/Antonio

1 Svar

Hej Antonio

Det var lige hvad jeg havde brug for, og du er godt nok hurtig!

Mine tilbud og fakturaer ser så prof ud nu,

Jeg siger 1000 tak for hjælpen,og god weekend til dig :)

Mvh
Niels
Spørgsmål af (380 points)
Hej Niels

Godt og høre at du fik de flette felter som ønsket.

Så kan du også sende tilbud og fakturaer med korrekte tekster lige inden du lukker januar måned. :-)

God weekend herfra.

/Antonio