Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




God erfaring med Fakturaboks

+1
Stor tilfredshed med Fakturaboks!!!

I maj/juni 2011 startede jeg op med brugen af Fakturaboks.

Systemet og andre blev anbefalet af Economic. Efter telefonsamtaler med de forskellige udbydere faldt valget på Fakturaboks. Valget var baseret på pris og koncept.

Herefter fulgte opsætning og meget overskuelige dokumenter blev mailet, så vi kunne være godt forberedt til integrationen. Heriblandt var der et brev udformet af Fakturaboks, som jeg kunne sende ud til mine leverandører, så de fremadrettet fik sendt fakturaerne det rigtige sted hen. Det gjorde det hele meget enkelt for mig. Det eneste jeg skulle gøre var at vedhæfte brevet på en mail, som jeg så kunne sende ud til alle involverede parter. Nemt!!

Da fakturaerne begyndte at komme ind i Fakturaboksen aftalte vi et online møde og jeg blev sat ind i brugen af systemet. Det hele var meget grundigt og enkelt forklaret. Jeg var blevet tilsendt et brev med genvejstaster og havde Bodil stået ved siden af mig, havde jeg nok fået én over fingrene, hver gang jeg ikke brugte dem )

I forbindelsen med implementeringen havde jeg et par spørgsmål, som jeg en sen aften mailede til Bodil, som er indehaver af firmaet. Jeg blev noget overrasket, da jeg 20 min senere fik svar. Kl var på dette tidspunkt 23.20. Jeg tror ikke nødvendigvis, at man normalt skal forvente døgnservice. Men jeg synes det er værd at nævne og respektere, at hun går så meget op i sin forretning, at Bodil tager sig til at hjælpe en kunde, når hun alligevel sidder foran skærmen i anden sammenhæng. Jeg tror alle selvstændige kan nikke genkendende til en lignende oplevelse med lange arbejdsdage. Nu blev jeg endelig mødt af en ligesindet )

Som tømrerfirma er vi dybt afhængige af sags/projektstyring og med Fakturaboks er det faktisk muligt, at pege enkelte ordrelinjer hen på forskellige projekter. Hvis en af gutterne fx. har hentet et bundt lægter, et par plader gips og isolering til et projekt, men også lige købt et par arbejdsbukser, kan jeg notere projektnummeret på materialerne og sætte bukserne på kontoen for arbejdstøj. Det er genialt!

Min arbejdsgang er den samme som før, hvor jeg læste fakturaen igennem noterede evt rettelser og projektnumre på fakturaen og lagde den hen til bogholderen. Det gør jeg også idag. Blot med den forskel at det hele foregår på skærmen .

Den store fordel består i, at når jeg nu trykker godkend, så ligge fakturaen i Economic fremfor hos min bogholder. Hun slipper derved for slavearbejdet med at taste de mange ordrelinjer ind i systemet og minimere også risikoen for fejl. Kunden kan se præcis hvad der er købt og på et år sparer jeg et beløb i størrelsesorden 35-40.000,- i bogholderiudgifter.

Jeg yderst tilfreds med systemet og ser frem til at få de sidste små leverandører med på vognen, så vi kan nærme os det papirløse kontor.

Afslutningsvis vil jeg komme med en personlig holdning til et forum som dette. Jeg er stor tilhænger af åbenhed og mener ikke at rygklapperi er vejen frem. Jeg tror at alle inkl jeg selv laver fejl eller træffer beslutninger som man set i bakspejlet gerne havde gjort anderledes.

Jeg synes derfor at det er en anelse upassende at udstille en dårlig oplevelse hos en samarbejdspartner til Economic herinde. Var der tale om decideret svindel kunne jeg forstå det.

Jeg har til tider selv uheldige oplevelser med leverandører, men det kunne aldrig falde mig at udstille dem på en sådan måde i et offenligt forum hos en af deres salgskanaler.

I kan trygt og roligt bruge Fakturaboks. Kun Jeres bogholder vil være et problem, da hun skal ned i tid   

God dag allesammen!!!

Med venlig hilsen

Martin Stensgaard
Smilets Tømrer
i Spørgsmål » Andet af (170 points)
status opdateret af

2 Svar

hmmmm er vidst ikke knivskarp i brugen af smileys, prøv at bære lidt over med mig...
Spørgsmål af (170 points)
Hej Tømrer

Alle tiders at du mener, at Faktura-boks virker hos dig.  

Det må det jo også gøre andre steder, for så vidt jeg ved markedsføres produktet staidg. Jeg vil jeg blot opfordre til, at før man trygt og roligt lægger alle leverandørfakturaer i Faktura-bokss hænder husker at finde lidt andre Faktura-boks erfaringer via Google m.m.

Vores egne erfaringer var lidt anderledes og dem kan man læse om her http://forum.e-conomic.dk/1757/erfaring-med-fakturaboks

I øvrigt har vi efter 18 måneder stadig ikke fået vores betaling retur fra Fakturaboks hvilket er meget frustrerende.

PS. I øvrigt er meningen med dette forum, at man skal bedømme E-conomic integrationer. Det betyder vist ikke, som du foreslår, at man udelukker anmeldelser der ikke er lige så positive og velskrevne som din (Nu håber jeg sørme ikke din anmeldelse er bestilt   )

God sommer.
Spørgsmål af (760 points)
opdateret af 🔒