forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Visning af momsbeløb i fordelingsskabelon.

0
Når fordelingsskabelonen bruges, kan man ingen steder se det samlede momsbeløb. Det er en meget stor fejl, som vi praktikere ikke kan undvære.
spurgt 11 Dec, 2015 i Forslag » e-conomic generelt af Erik Jensen
status opdateret 28 Jan, 2016 af Magnus H. Börgesen

2 Svar

Hej Erik,

Mange tak for dit indlæg.

Det har været oppe at vende internt, og vi forstår at der kan være et behov for at se det samlede momsbeløb i fordelingsskabelonen. Derfor er forslaget blevet prioriteret, og vil blive implementeret. J

Jeg håber det er en nyhed som falder i god jord, på trods af den lange svartid, jeg samtidig vil undskylde for.

Med venlig hilsen

Magnus Hyllested Börgesen

Online regnskabsprogram

besvaret 28 Jan, 2016 Forslag af Magnus H. Börgesen

Hej Erik :)

Jeg kan se du for et par år tilbage blev lovet, at dette var noget vi ville implementere.

Som du nok kan se, så er det ikke blevet implementeret endnu, og det kommer det heller ikke til.

Ideen er for sin vis god nok. Det lader bare ikke til, at dette er en funktion som er bredt efterspurgt i e-conomic. Derfor vil jeg lukke forslaget ned for at give dig afklaring på, at vi ikke vil arbejde videre med dette forslag.

Jeg skal beklage, at du er blevet lovet denne funktion. Det er ikke i orden, men jeg håber en afklaring kan give et klart svar på, hvad der sker med denne sag smiley

Med venlig hilsen

Jesper Mieritz

Online regnskabsprogram

besvaret 10 Aug Forslag af Jesper Mieritz
i gang× 3
løst× 81
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.