forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Manglende komprimering af uploadet logo

0
Hej E-conomic

Når nu I går i gang med at udbygge jeres logo-uploader, så den ikke går ind og laver et PDF-overlay hen over gamle fakturaer (hvilket ikke er lovligt) jf. tidligere korresponance med jer, så udbyg også lige uploaderen, så den bliver bedre til at komprimere det uploadede billedet end det, som den gør i dag.

Nogle af vores eco-kunder har fået uploadet pænt tunge logoer, som blot gør, at de tilsendte PDF'er blive tunge som igen gør deres fakturaer mv. tager unødvendig lang tid at indlæse på navnligt smartphones.
spurgt 10 Nov, 2015 i Forslag » Fakturalayout af Jens Kirk
status opdateret 13 Nov, 2015 af Lauris Sørensen

1 Svar

Bedste svar
Hej Jens

Det er som sådan ikke logo-uploaderen der laver overlay på de historiske brevskabeloner. Det er brevskabelonen helt generelt der foretager disse ændringer.
Det gør det naturligvis ikke mindre problematisk - denne problemstilling er vi dog i fuld gang med at løse.

Jeg tager komprimeringen af de store PDF filer med i samme omgang og videregiver til det ansvarshavende team.
Mange tak for observationen og rapporteringen.

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Online regnskabsprogram

besvaret 13 Nov, 2015 Forslag af Lauris Sørensen
valgt som bedste svar 13 Nov, 2015 af Jens Kirk
Yes - yes - yes - endelig fik jeg godtaget et forslag :-) Efter at have oprettet så mange forslag fra mine kunder lykkedes det endelig :-)

God weekend til dig :-)
Mange tak Jens, du ønskes også en rigtig god weekend :)

Mvh. Lauris
i gang× 6
løst× 64
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.