forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Abonnementkørsel

0
Jeg har fem abonnemeneter: 1, 2. 3. 4, 5. Jeg vil køre en kørsel med én faktura pr. kunde, men kun med abonnementerne: 1, 2 og 5.

Hvordan gør jeg det?

Mvh Steen
spurgt 18 Okt, 2015 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Pharfar
status opdateret 3 Feb, 2016 af Camilla Jesswein

4 Svar

Hej Steen

Tusind tak for dit indlæg og det fremragende spørgsmål.

Det er jo lidt af en udfordring du har rodet dig ud i her, og jeg kan ikke engang give dig en løsning hertil.
Du kan vælge at slette de fakturalinjer der bliver påført fakturaen fra abonnement 3 og 4, så bliver fakturaen korrekt, men abonnementet(3 og 4) vil stadig være registreret som bogført i perioden.

Det er dog det nærmeste vi kommer en løsning her Steen når du ønsker en samlet faktura for f.eks. 1, 2 og 5.

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Online regnskabsprogram

besvaret 19 Okt, 2015 Spørgsmål af Lauris Sørensen

Hej Steen

Jeg har valgt at tage dette indlæg/denne problematik med til et møde med vores anvarshavende for dette produktområde.
Så jeg vil prøve at give en opdatering på hvordan vi forholder os til dette i næste uge.

Du hører nærmere når jeg ved mere smiley

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Online regnskabsprogram

besvaret 4 Dec, 2015 Spørgsmål af Lauris Sørensen
Tak. Ville være perfekt hvis man også kunne vælge 'fra Kundegruppe' til 'Kundegruppe'.

Mvh Steen
besvaret 4 Dec, 2015 Spørgsmål af Pharfar

Hej Steen :)

Jeg er i gang med at lukke de løse ender her på vores forum, og jeg kan se du ikke har fået ydeligere information omkring dit indlæg her.

Som jeg læser det, så kan vi faktisk godt håndtere din efterspørgsel.

Når du laver kørslen kan du vælge fra abonnement x til abonnement y.

I dit tilfælde fra abonnement 1 til abonnement 2, og så bagefter fra abonnement 5 til abonnement 5.

Du kan i begge tilfælde vælge at lave en faktura per kunde.

Du kan se boksen her:

Ville det kunne løse dit problem? Hvis ikke, hvilke udfordringer har du så i forhold til det jeg skriver? :)

Med venlig hilsen

Jesper Mieritz

Online regnskabsprogram

besvaret 14 Jun Spørgsmål af Jesper Mieritz
løst× 1427
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.