Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




E-conomic søger tekstforfatter

0
Nu søger e-conomic en ny kommunikationsmedarbejder med teksten "Kan du gøre vores regnskabsprogram sexet?"

Jeg vil foreslå e-conomic ikke at bruge midler på kommunikation og slet ikke i forbindelse med tekster der skal gøres "sexede", så længe systemet ikke kører optimalt. Jeg vil anmode e-conomic om at ansætte personale til at håndtere problemerne med systemet eller bruge de midler på at tilbagebetale kunderne for ekstrem dårlig programkvalitet.

E-conomic vil være et førende regnskabsprogram, vil ikke behandle deres eksisterende kunder pænt, men vil til gengæld trække nye kunder til med sex.

Jeg kan simpelthen ikke se at e-conomic er et proffessionelt firma længere.
i Spørgsmål » Andet af (290 points)

1 Svar

Det må være total panik - man bliver også som administrator ringet op for at høre om ikke man vil tilbyde nye kunder en lavere pris - you must be joking - nye kunder ?? Aldrig i livet - jeg fraråder e-co.

Håber jeres 'sexede' tiltag er ligeså seriøse som jeres telefonsupportere - 'ha' en god dag' - eller 'prøv en anden browser'.

Hvor er det dog egentlig trist at de skulle gå sådan - men den bad I selv om - jeres top-målte arrogance overfor jeres kunder bliver måske også enden på det store eventyr - måske ikke lige nu - men så snart en seriøs udbyder kommer på banen, må E-co jo nok sande at al goodwill er slidt væk.

Har brugt e-co siden den spæde start - og har faktisk aldrig følt mig så usselt behandlet - for mine egne penge!!

Helle

Pinafore
Spørgsmål af (900 points)