forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Leverandørkontokort

0
Hvorfor kan man pludselig ikke køre leverandørkontokort ud?

Bente Mehlbye
spurgt 9 Sep, 2015 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Bente Mehlbye
status opdateret 14 Apr, 2016 af Camilla Jesswein
Jeg kan stadig ikke komme på leverandørkontokort, får jeg et svar på, hvorfor?
Med venlig hilsen
Bente Mehlbye

2 Svar

Hej Bente

Mange tak for dit indlægsmiley
Dette er en fejl der på nuværende tidspunkt er inde i systemet, teknikken er sat på sagen og håber på en løsning hurtigts muligt.
Indtil dette er løst, så skal du i enheder angive alle - så vil det være muligt, at få rapporten frem.

Lad mig endelig høre fra dig om ovenstående lykkedes og jeg vil opdatere indlægget her, når det er løstsmiley

Med venlig hilsen

Camilla Jesswein

Online regnskabsprogram

besvaret 11 Sep, 2015 Spørgsmål af Camilla Jesswein
I enheder?
Jeg får overhovedet ikke leverandørkontokort billedet frem, men finanskontokort?
Hej Bente

Jeg vil rigtig gerne med ind og kigge nærmere på det i din aftale, så vi kan finde en løsning på det også i forhold til det andet indlæg du har lavet http://forum.e-conomic.dk/16874/leverandorkontokort-igen-igen. Er det muligt du kan skrive mig en mail til info@e-conomic.dk, så kan vi køre korrespondancen derover og jeg kan få adgang til dig aftale.

Ser frem til, at høre fra dig :)

Hej Bente

Hvis du ikke allerede har opdaget det, har jeg rigtig gode nyheder - teknikken har nu gennemført dette og du vil nu igen kunne køre leverandørkontokort ud.

Skulle det stadig være et problem hos dig, vil jeg meget gerne høre fra digsmiley

Rigtig dejlig dag

Med venlig hilsen

Camilla Jesswein

Online regnskabsprogram

besvaret 14 Apr, 2016 Spørgsmål af Camilla Jesswein
løst× 1427
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.