Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Hastighed!!??

+9
Gad vide hvor mange der ligesom vi, overvejer at skifte e-conomic ud med et mere stabilt system.

Men hold da op hvor er det ærgerligt! Vi har været stor fan af systemet som vi nu kører på 10. år (2 regnskaber), men vi kan bare ikke længere acceptere at der er så lange svartider og konstant bøvl med deres drift. 9 ud af 10 gange vi sætter os ned for at bruge systemet intensivt (ved månedsskift) kører det langsomt eller slet ikke. Det duer ikke!

Hvis ikke e-conomic får styr på dette (NU!), spår jeg en kundeafgang som kan mærkes.

Jeg har tidligere skrevet til e-conomic at man burde fokusere på 100% fuld drift, i stedet for at lave sjove videoer, og fortælle om hvor meget man udvider både i DK og udlandet. Det er ikke god stil.

Stram op e-conomic, eller vi smutter!
i Forslag » Andet af (530 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Helt enig Mikkel

Hvilke nyt system overvejer i ?

/Karsten Søby
Forslag af (230 points)
Der er jo heldigvis flere alternativer f.eks. Summasummarum eller Visma.
Kære Mikkel

E-conomic som jeg har brugt for ca 125 klienter siden systemet startede, var et godt system. Men i stedet for at fungere og lægge vægt på dette, skal vi belemres med 'fede features' og rædsomme undskyldninger (skulle selv deltage på Webinar i går - men det fungerede heller ikke) - holdt i det baby-sprog e-conomic taler til os i.

Jeg sidder med rigtig mange regnskabsafslutninger - der er som bekendt moms pr 1. sept - og det er helt uholdbart at der så ofte er lange svartider - og i dag er det helt krop-umuligt. Så snart et alternativ viser sig - er jeg smuttet - med alle mine klienter - samt min rådgivning i regnskabssystemudvælgelse senere.  E-conomic viser os helt tydeligt at de er komplet ligeglade - ellers var dette løst for længst - eller er de bare inkompetente ? Man gør sig jo visse tanker ......om hvorfor et firma med denne markedsanddel har så travlt med at smide sine kunder ud.

 

Hilsen

Helle
Forslag af (900 points)
Vi er helt enige i ovennævnte. Det er ikke holdbart mere.
Lige min pointe. Det gik så godt for dem, og så ødelægger de det for dem selv. Mærkeligt. Men der er nok gået ussel mammon i den. Var der ikke også noget med at de blev solgt for noget tid siden. Det kan jo være en forklaring.
Jo, de blev solgt til Visma - og det har ikke ændret en bjælde. Det, der generer mig mest i alt dette, er at vi som brugere betragtes som lidt tilbagestående individer - jeg har mange gange fået at vide at jeg bare skulle skifte browser/computer/internetforbindelse, når det helt tydeligt var et problem hos E-conomic. Men vi betaler fuld pris, ikke ?
Den har jeg også ofte hørt fra deres support. Øv!