forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Rullende bankafstemning

+2
Kære Venner i e-conomic

Hvis man indtaster primo saldoen i bankafstemning og derefter hopper videre til det sidste måned i året, så ruller bankafstemningen ikke med.

Det kan løses ved at jeg skal klikk igennem alle månederne, hvorefter den opdaterer løbende.

I øjeblikket har jeg overtaget en kunde, hvor jeg skal klikke 20 måneder igennem før differencen forsvinder.

Lidt spild af tid.

Er det noget I kan løse.

Jeg har i juni 2012, og september 2014 gjort opmærksom på et lille irreterende problem overfor Rene Møller, som har sendt det videre til udviklernen.
spurgt 23 Jul, 2015 i Forslag » e-conomic generelt af De Små Revisorer
status opdateret 4 Mar, 2016 af Magnus H. Börgesen

2 Svar

Hej Preben min ven.

Tak for dit indlæg og observationen af dette.

Jeg har kigget lidt på vores liste over rapporterede problemstillinger, og jeg ved ikke om den er blevet lukket/slettet eller bare blevet pist væk, jeg kan ihvertfald ikke se at den ligger som åbenstående opgave hos udviklerne.

Jeg opretter den med det samme og forventer at det bliver løst snarest.
Jeg vil opdatere dette indlæg når der er konkret nyt smiley

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Online regnskabsprogram

besvaret 30 Jul, 2015 Forslag af Lauris Sørensen
Hej Preben,

Så har jeg fået en melding om at det er blevet løst og er blevet implementeret :-)

Igen mange tak for dit indlæg, det er altid godt med nye tiltag og bugfixes! :-)

Med venlig hilsen

Magnus Hyllested Börgesen

Online regnskabsprogram

besvaret 4 Mar, 2016 Forslag af Magnus H. Börgesen
Kære Magnus
jeg oplever forsat problemer. Har måtte rulle 12 måneder igennem efter jeg har indtastet ultimo i januar i bankafstemning.
Hej Preben. Det er jeg godt nok ked og ærgerlig over at høre. Øv.
Kontakt venligst supporten på tlf 88 20 48 40 direkte. Så kan vi komme med ind på aftalen og se det specifikke problem, om det er det samme, eller om det er en anden fejl du er ramt af, så vi kan få det løst hurtigst muligt.
i gang× 9
løst× 61
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.