forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Sletning af valutakurser i "Alle indstillinger"

0
Er det muligt i alle indstillinger at slette valutaerne, som man ikke bruger i selskabet. Det er ret bøvlet for ikke at sige umuligt at bruge drop-down menu i kassekladde mv, når man skal bogføre i fremmed valuta - alle valutaer kommer frem.

Mvh

Dorte
spurgt 13 Maj, 2015 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af Dorte Ertner

1 Svar

Hej Dorte,
Tak for dit indlæg. smiley

På nuværende tidspunkt, er der ikke mulighed for at slette eller skjule nogle af de valutaer, som man ikke benytter i systemet. Jeg kan dog godt se, at det i nogen tilfælde ville give mening at kunne sortere hvilke valuta der vises i systemet.  

Jeg vil gerne høre om dine oplevelser med at bogføre i fremmed valuta, da det bestemt ikke er meningen, at det skal være umuligt at bogføre i anden valuta.

Når du står i valutafeltet, har du mulighed for at søge, ved at indtaste den valuta du skal bruge. Fx GBP, så vil markøren vælge britiske pund. Dette skulle gerne gøre bogføring af valuta langt mere overskueligt.

Lad mig endelig høre, om dette hjælper din gang med bogføring af valuta. smiley

Med venlig hilsen

Steffen Jensen

Online regnskabsprogram

besvaret 15 Maj, 2015 Bogføringshjælp af Steffen Jensen
løst× 4
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.

Hvad kan du i Bogføringshjælp

Her kan du stille spørgsmål, som er direkte relateret til din bogføring.

Er du på udkig efter en revisor eller bogholder, kan du finde hjælp i listen over revisorer og bogholdere.