Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Deltids bogholder søges

0
Vi søger en fleksibel bogholder til en stor sportsklub på Amager.

Du vil få hovedansvaret for bogholderiet, i samarbejde med klubbens administrator., samt foreningens revisor og kasserer ifbm. årsregnskabsaflæggelsen.
Regnskabet er oprettet og i brug, afstemt og iorden.

Opgaverne dækker typiske bogholderiopgaver:

-Leverandørfakturaer
-Bankafstemning
-Betalingsforslag i bank
-Debitorbehandling (rykkere mv.)
-Årlig periodisering i fbm. årsregnskab pr. 30.06.
-Registrering af evt. lagerreguleringer 2 gange årligt.

Der er ingen moms eller skat.

 

Vi forventer et tidsforbrug på mellem 2 til 3 timer pr uge, formentlig lidt mere i starten.
Vi forventer løbende bogføring, der er afstemt ¼-årligt.
 

Vi vil gerne have en person som forstår, at vi er en forening og at henvendelser mv. fra bestyrelsen sker på tidspunkter uden for normal arbejdstid og samtidig høj grad af udveksling af dokumenter mv. sker pr. e-mail.

Vi ser frem til at høre fra dig
i Bogføringshjælp » Revisor/bogholder søges af (140 points)

2 Svar

Kære sportsklub på Amager,

Det lyder til at være lige en opgave for os. Økomatch har allerede i dag en del foreninger som kunder. Vi er vant til at være fleksible og yde en høj service. Samtidig er vi alle superbrugere i e-conomic og har derfor god erfaring med alle de muligheder der ligger i e-conomic for automatisering af betalinger og generel bogføring samt abonnementsopkrævninger.

Jeg vil derfor foreslå, at vi tager et uforpligtende møde, hvor I kan fortælle lidt mere om jeres klub og vi kan præsentere Økomatch.

De bedste hilsner

Bodil Retbøll, Økomatch ApS, mobil: 22477172, www.okomatch.dk

Med venlig hilsen Bodil Retbøll cand. merc. aud. (Indehaver) (mobil 22477172) Økomatch ApS www.okomatch.dk info@okomatch.dk
Bogføringshjælp af (2.9k points)


Jeg er freelance-bogholder, med 15 års erfaring, jeg har været selvstændig i 7 år og arbejder primært med mindre selvstændige kunder, og er derfor vant til at kunderne også har brug for min hjælp udenfor "almindelig kontortid".

Min timepris er 350,- ex. moms.

Hvis i har lyst til at høre nærmere om hvad jeg kan, så er i meget velkomne til at kontakte mig på tlf. 30 14 14 49.

Mvh. Kirsten Grønvold

 

 

Bogføringshjælp af (280 points)