Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Funkionelle forslag

0
Efter flere dages intense bogføring har jeg følgende forslag -

Bilagsnummer feltet i posteringsvinduet er for lille - i hvert fald hvis man anvender 8 cifret bilagsnumre - kan dette vindues størrelse ikke gøres større - eller tilpasses automatisk til den valgt nummerformat?

Sidebar i posteringsvinduet - når man har mange linie i en kladde - er svært at navigere i - nogle gang forsvinder "pil ned" knappen udenfor skærmen - kunne man ikke tilføje en "moluseover wheel" funktion for at scrolle i denne sidebar? Og kunne man ikke vælge en stærkere farve for at fremhæve det bilag, man posterer i - således at man hurtigere kan se den næste i sidebaren? Man kunne måske også ordne sidebaren således, at når antallet af bilag/posteringslinier overstiger vinduets højde, så står den aktuelle (under redigering) bilagikon midtvejs på sidebare - således at den næste altid er at få øje på.

Når man klikker på at redigere en linie i en e-conomic liste, bør (efter min mening) listen gå tilbage til samem sted på skærmen, når man forlader redigeringsvinduet og går tilbage til listen - elelrs bruger man alt for megen energi til at finde tilbage.

Jeg mener, at det vil være nyttigt, hvis "ubehandlet" og de andre arkivvinduer, havde et felt, der viser hvor mange bilag der er i den pågældende folder - dermed en nem måde at kontrollere om det hele er med.

 

På forhånd tak :)
lukket
i Spørgsmål » Andet af (2.3k points)
gen-kategoriseret af 🔒

1 Svar

 
Bedste svar
Når du er ved at bogføre et bilag i en kassekladde, kan du gå ind under punktet "Rediger feltrækkefølge", Under det punkt kan du lave en individuel opsætning af din kassekladde. Bl.a. størrelsen af de enkelte felter.

Hvorfor punktet hedder "Rediger feltrækkefølge" er en gåde, men jeg anser det for at være et resultat af den dårlige anvendelse af det danske sprog. Det er rigtigt, at man kan ændre feltrækkefølgen, men man kan også andre ting.
Spørgsmål af (26.5k points)
valgt som bedste svar af