Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Indlæsning af afdelingskoder

0
Hej support,

Jeg har 2 selskaber der bruger ens afdelingskoder, nu har jeg manuelt tastet det ind på et af selskaberne og så forventede jeg selvfølgelig, at jeg bare kunne indlæse disse ind i det andet selskab - Men dette er ikke muligt, jeg håber derfor det er noget i vil lave så det fremadrettet er muligt at indlæse afdelingskoder, på samme måde som man indlæser data til kladder.

 

På forhånd tak!

 

Mvh

Mikael
i Forslag » Andet af (120 points)
status opdateret af

1 Svar

Hej Mikael.

Tak for dit indlæg.

Jeg har siddet og kigget lidt på dit forslag, og prøvet at se hvordan det lige skulle kunne lade sig gøre, og lave denne funktion. For det er sådan at når man indlæser en kontoplan, så gøres det én gang, og man har ikke mulighed for senere hen at opdatere noget i den, men blot indlæse nye konti. Og alt hvad man gerne vil have ændret/tilføjet, det skal gøres manuelt, ved at redigere de enkelte konti.

Så måden importen er opbygget på herinde, gør at det ikke på nogen måde vil være muligt at få denne funktion. Så derfor er jeg desværre nød til at afvise dette ønske, og de ønskede afdelingskoder skal ligges på manuelt.

<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Forslag af (13.4k points)