Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kan ikke se hele Aktivitet/Beskrivelse

+1

Tidsregistrenter kan ikke se hele Aktivitet/Beskrivelse hvis den er længere end et vist antal tegn, den eneste metode en tidsregistren kan se hele Aktivitet/Beskrivelse er at kopiere den pågældene registreing og derved editere det - og efterfølgende er man nød til at huske at slette den kopierede registrering for at undgå dobbelregistrering.

Kan i tilføje en funktion der gør at når musen "hoover" over Aktivitet/Beskrivelse så ses hele Aktivitet/Beskrivelsen?

i Forslag » Andet af (130 points)
status opdateret af

1 Svar

Hej Paturaj.

Tak for dit indlæg.

Jeg kan godt se, at når du står inde på en tidsregistrering, og man skriver en lang tekst i feltet "Aktivitet/Beskrivelse", og gemmer den, så viser den kun noget af testen på linjen. Hvis man så gerne vil se hele teksten, så skal man ud og redigere den. Men lige så snart man har godkendt den, så kan du ikke redigere den mere, og er derfor nød til at sige "kopiér", se den også trykke "Annullér".

Jeg kan godt se, at det ville være smart hvis man holdte musen over, også kunne man se hele teksten. Men dette er ikke et princip/funktion vi har i e-conomic, så derfor vil det ikke være muligt at lave det sådan.

Så derfor vil det på nuværende tidspunkt, ikke være noget der kommer, og måden at se det på vil være som du gør i dag.

<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Forslag af (13.4k points)
Hej.

Jeg ved godt, at det er lang tid siden, dette indlæg er skrevet i forum, og man har valgt at lægge det under implementeres ikke. Alligevel har jeg valgt at skrive en kommentar.

Jeg er helt enig i, at det er rigtig irriterende, at man ikke kan se hele beskrivelsen.

Så vidt jeg har forstået, er den funktion der efterlyses, samme funktion som bruges under forum. Hvis man ikke kan se hele teksten, kan man placere musen i overskriften, og så vises resten af teksten. Så e-conomic bruger selv funktionen. Kunne man så ikke gøre det lidt nemmere for os brugere, så vi får samme mulighed under beskrivelse ved tidsregistrering?