forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Sletning af bogført faktura + Kunde

0
Hej...
Jeg oprettede en demo, som man nu kan for at teste det. Det gjorde jeg. Jeg lavede en test debitor, nogle test fakturaer og bogførte dem.
Nu har jeg så opgraderet til full versionen og lavet en real faktura. Problemet er så at de test fakturaer som jeg har bogført, er stadig i systemet og påvirker mit årsregnskab.

Hvordan dælen sletter jeg det skidt. ?
spurgt 30 Aug, 2012 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Kerwood
status opdateret 6 Dec, 2012 af Gurjap

2 Svar

Bedste svar
Hej,

Det vil du ikke kunne slette i den forstand. Det bedste jeg kan klare er at lave en kreditnota, således det ikke har påvirkning i dit regnskab. Se her fra vores e-copedia hvordan man krediterer en faktura. - http://wiki.e-conomic.dk/faktura/kreditnota-udfra-bogfoert-faktura

Gør du det, så vil den ikke have en påvirkning i dit regnskab.

mvh

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 30 Aug, 2012 Spørgsmål af Steffen E
valgt som bedste svar 6 Dec, 2012 af Gurjap
Tak for det
besvaret 1 Sep, 2012 Spørgsmål af Kerwood
løst× 1440
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.