Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Øvrig ref. som valgmulighed under kunder

0
Vi har nogle kunder som ikke accepterer at vi skriver deres indkøbsnr. i feltet "Deres ref." eller Attention. De VIL have det i feltet "Øvrig ref". Man har på nuværende tidspunkt ikke mulighed for at oprette en fast tekst under kunder, hvilket vi ønsker, så vi ikke skal taste det manuelt hver gang vi skal oprette fakturaer, når det er samme indkøbsnr. der bruges i et helt kalenderår. Vi ønsker derfor at få mulighed for at feltet øvrig ref. kommer under fanebladet kunder, så vi kan oprette indkøbsnr. der en gang for alle, ligesom man kan oprette, leveringsadresser, att. etc.
i Forslag » Andet af (860 points)
status opdateret af

2 Svar

Hej Marianne.

Tak for dit indlæg.

Jeg har kigget på dit forslag, og synes det giver rigtig god meningen, at have et ekstra felt under kunder, hvor man har mulighed for at skrive en fast tekst ind.

Så jeg vil tage dette forslag med videre, til vores forum møde, hvor vi vil kigge på muligheden for denne funktion :)

<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Forslag af (13.4k points)

Hej :)

Jeg kan se dette forslag har ligget åbent uden der er sket noget i lang tid.

Jeg har derfor haft det med til et prioriteringsmøde, hvor vi har valgt ikke at gå videre med dit forslag. Vi vil derimod kigge lidt nærmere på, at tilføje øvrig ref. på en abonnent.

Derfor lukker jeg indlægget her med status 'implementeres ikke'. smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)