forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Søge funktion i abonnement

0
Det kunne være rart at få en søge funktion i abonnement, (der hvor man opretter abonnement) magen til den der findes i kunder og faktura så man ikke skal scrolle ned for at finde det oprettet abonnement.
spurgt 10 Nov, 2014 i Forslag » Abonnement af 954870 (220 points)
lukket 11 Nov, 2014 af Camilla Jesswein

1 Svar

Hej 954870

Mange tak for dit indlæg smiley
Jeg kan godt forstå, at en søge funktion i e-conomic vil gøre det lettere i forhold til, hurtigt at kunne fremfinde et abonemment.

Der har her på vores forum tidligere været indlagt forslag omkring dette og vores teknikkere er i gang med, at se på om der kan findes en løsning til dette.

Jeg vil på baggrund af et tidligere forslag og så der er et godt overblik her på forum, lukke dette og henvise til det andet.

Endnu engang vil jeg sige tak for dit forslag smiley

Med venlig hilsen

Camilla Jesswein

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 11 Nov, 2014 Forslag af Camilla Jesswein (29,860 points)
i gang× 2
løst× 100
besvaret× 191
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.