Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kopiering af overskrift og tekst i fakturer

0
Når man fakturerer og har flere fakturer, som skal have samme overskrift og tekst, ville det være meget godt, hvis det var muligt at kopiere teksten over, så man ikke skal skrive samme tekst flere gange, i mit tilfælde 30 gange

er der nogen, der har et forslag, hvordan jeg kan gøre?
i Spørgsmål » Salg af (120 points)
status opdateret af

2 Svar

Jeg ville gøre således:

1. Opret den første faktura med kunde samt de tekster, der skal være på alle fakturaerne

2. Gå i oversigten over fakturaer

3. Kopier den faktura, som du har lavet med kunde og standardtekst

4. Ret kunde

Du er nu klar til at påføre de linjer, der skal være.

(obs! hvis det skal være nøjagtig samme tekst på ALLE fakturaer fremover, vil jeg rette i fakturaopsætningen/layoutet i stedet)
Spørgsmål af (1.0k points)

Hej.

Tak for dit indlæg.

Det er helt korrekt som en anden bruger skriver, at du kan kopiere en faktura fra en anden kunde, som har samme test, så du ikke skal skrive den hver gang. Eller hvis du har sendt en faktura til samme kunde tidligere. 

Dog skal du så være opmærksom på at rette fakturaen til, hvis den tidligere er sendt til en anden kunde, eller med andre vare på.

Derfor ville mit forslag være at ligge testen ind som en fast tekst på layoutet. Så kommer denne tekst frem hver gang. Og hvis du en dag ikke vil have den test mere, så sletter du den bare igen.

Jeg har denne super gode guide fra vores e-copedia der viser dig hvordan du ligger denne faste tekst på :)

Håber det lykkes, hvis du har yderligere spørgsmål til det, så er du meget velkommen til at fange vores support på info@e-conomic.dk


<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Spørgsmål af (13.4k points)