forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

konverter til leverandørbestilling

+3

Jeg ønsker en lettere måde at overføre en kundeordre til en leverandør bestilling, i dag skal man rulle gennem hele listen af leverandører, det ville være smart hvis man kunne søge på leverandør navn i stedet.

I dag står de i nummer rækkefølge, kan man ændre det til alfabetisk rækkefølge?

Dette er hovedindlæg for disse lignende indlæg:

21861

19039

spurgt 20 Aug, 2014 i Forslag » Lager af Henriette Møller
status opdateret 9 Sep, 2014 af Lauris Sørensen
Hej Henriette,

Jeg vil gerne bakke dig op omkring dette. Jeg sidder også altid at scroller hele listen igennem for at finde den rigtige leverandør. Det er et irritationsmoment uden lige.
Hej,
Sig mig dette spørgsmål er fra august og i siger det er på vej, men her 3 måneder efter er der stadig intet sket????

Og bedre endnu - lad os sætte en leverandør på varen, så denne leverandør bliver foreslået og vi så evt kan ændre, hvis vi på denne bestilling vælger en anden leveranødr

Finn

2 Svar

Hej Henriette

Vi har en app, der kan konvertere fra ordre (med eller uden lager) til leverandørbestilling.

App´en kan håndtere forskellige leverandører på den samme ordre, sammenstille eget varenummer med leverandørens varenummer, medsende leverandøren pris samt der kan medsendes øvrige dokumenter til en leverandør.

Endelig kan den bruges ved  senere modtagelsesregistrering enten via scanner eller på papir.

Vil du have en uforpligtigende snak så ring på 70925 7600 eller send en mail til salg@itnvision.dk

Med venlig hilsen

Per Holm-Pedersen

facebook.com/itnvision
besvaret 20 Aug, 2014 Forslag af Per Holm Pedersen
Hej Henriette

Tak for dit indlæg og forslag.

Hvis vi skal spille med helt åbne kort, så kan jeg fortælle at den popup der kommer frem når vi trykker "Konverter til leverandørbestilling" stadig er i det gamle design, og endnu ikke er blevet redesignet til "ny e-conomic". Dette betyder også at funktionaliteten er outdated.

Alle disse levn af gammel design er dog nogle vi er i fuldt gang med at rydde af vejen, så der skulle ikke gå længe inden denne popup ser anderledes ud, og vi formentlig kan bruge inline-search til at søge efter leverandører istedet.

Jeg sætter forslaget som værende i gang, og opdaterer indlægget her når der er konkrete nyheder :)

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Online regnskabsprogram

besvaret 9 Sep, 2014 Forslag af Lauris Sørensen
opdateret 9 Sep, 2014 af Lauris Sørensen